Alla inlägg under januari 2007

Av carolina - 31 januari 2007 16:27

Började dagen med praktik och jag började att må väldigt dåligt så jag satte  mig i omklädningsrummet ett tag och försökte bli bättre men slutade med att jag tog bussen hem. Sen var det bara att vänta in Frida och Majas samtal. Åkte till Timrå och skulle sola men det låg en jävla alkolist på toaletten där så vi vågade inte göra nått typ men sen kom David också och skulle sola med oss, mycket trevligt. :) Blev besviken för jag blev inte så brun men ska sola med Maja, Frida och David nästa vecka också. När vi skulle duscha och stog bara i handduk så kom den där alkisen -igen! Satt och kollade på oss och shit. Jag fick duscha sist och blev med det sist klar för att gå att äta på kebab house, vilket var mycket passande för min hungriga mage! Så det blev en kababrulle och min mage var väldigt mätt och lagomt knubbig efter den. Kilade bort till ssumötet och satt där ett tag och tog en kaffe sen ner till bussen och träffa Jenny som hade en stock snus med sig till Maja, mycket avundsjuk! Tog bussen in till stan och på bussen satt vi och sjung bland annat "wannabe med spice girls" och "min ponny" Kilade upp till Pipeline med hjälp av min egen ritade karta, som stämde ganska bra in faktiskt! Bara det att vi var så dumma att vi ville in i fel dörr men efter någon minut så klickade det och vi såg en väldigt synlig skylt med "PIPELINE" på. x) Gick in och det var ett göör bra band där som kallade sig kraa, vilket sammanträffande! =D Riktigt bra var dom 6-7 flickorna på att mixa ihop olika instrument till något bra! Ville köpa demo men blev ikket av. Satt och små pratade om allt och ingenting, väldigt mysigt! Hakim var också där och jag vill gärna se honom spela något mer så jag frågade, jo mycket riktigt så hade han något bokat, men det är inte för än i sommar, men bara att vänta in. =) Gick ner till bussen och for hem samma sak på hemresan så startade vi musik och poppade på. En sak som fick mig i ett gapskratt var att helt plötsligt så kom en boll rullandes genom hela bussen, haha och jag råkade kasta en snus på en kille som klev ur bussen. Haha! Nu sitter jag här och är väldigt nöjd med dagen!  EN SAK TILL! Jag tar han om Sophies kissemjau, Crystal som vi döpte tillsammans i sommras, åh myspys hon är. Kurrkurr och utforskar mitt rum just nu. Lite probs med my man, im so sick of this! Varit lite ledsna ögon på mig idag och det var därför väldigt skönt att vara med Maja och Frida mfl. =) Biffen vill också ha en rad i min kända blogg, så ja det får väl lyda like this då; Biffen är ett litet luder men söt för det är han. Kingen på pegball också, fast han är snäll ibland och låter mig vinna så jag inte blir ledsen. Tack! :D Han är bra på handboll också mannen ingen kommer förbi den starkefan! Nej jag vet inte. Men han är mycket snäll och social på msn i alla olika situationer och det tackar jag för.

I gave you everything but it wasn’t enough...
Victor.

Av carolina - 28 januari 2007 16:25

I förrgår var jag och Frida och solade, gosh så skönt det var! Sen så skulle vi försöka hitta på nått att göra, men kom inte på nått men hon följde med mig hem ett tag i varje fall. =) Åkte skridskor med Chricke och Victor igår också, men för mig var det för kallt och jag kan ju inte ens stå på ett par så jag for runt som bambi. Sov hos Victor och somnade ganska snabbt när vi kom hem. Imorse var det bara att kliva upp vid nio och dra iväg på Victors träning, sen på Idas match som var väldigt kul att se på, sen iväg på Birsta och köpa jackan, så nöjd med den! Sen åt vi mcdonken och mamma plockade upp oss inte allt för långt efter det och vi drog iväg och skulle se på Victors match, duktiga pojkar som vann med över tjugo mål! =D For med mamma hem och käkade sen drog  vi iväg och solade för jag vill ha en brun o fin kropp! Haha x) Tog en promenad runt kvarteret och glänste med nya jackan, mycket stolt. Nu har jag suttit vid datorn ett tag och jag ska hoppa i säng nu för att orka morgondagen.

Jag vill ha dig här älskling, med en massa gos och annat.
Jag älskar dig mest söten!

Av carolina - 25 januari 2007 16:24

Så jäkla kul har det varit på scandic iallfall, första dan var Robin där och vi hade skoj iallafall. Sen har jag fått varit med Diana, as söt tjej som hjälper mig och ger mig tips hela tiden och jag får en massa beröm! Fanns iallafall saker att göra där så det har varit kanon! Sovit hos Victor dom dagarna jag haft praktik, eftersom det är lättare med buss och så från honom. Vi gick och la oss väldigt tidigt några dagar, typ vid halv tio -tio! Nu ska jag möblera om på mitt rum och nu kommer mamma och ska hjälpa mig och komma på en lösning, och samtidigt sitter victor i paint och klurar. Teori på skolan imorgon, kul! Nåja.

Jag älskar dig så mycket Victor, du anar inte!

Av carolina - 22 januari 2007 16:22

Skolan idag var väl små kul, jag och Frida gjorde fråge enkäter och gick omkring på skolan så folk fick svara. Blev inte besviken på deras svar! Vi skulle lätt kunna starta vårat ungdomscafé! Haha. Första dagen på Scandic imorgon och jag ska ta halv nio bussen och börjar nio så jag kommer säkert att komma för sent! Men dom får fan ursäkta mig för jag tänker verkligen inte ta bussen som går fem i åtta så jag får vara där en halvtimme längre! Efter jag slutat ska jag vara med Sofia, vilket kommer att bli mycket kul med gosen. Ska väl antingen på stan eller direkt hem till henne och hitt på nått, hittar väl alltid någonting att roa oss med. Dagen har varit jobbig från det att jag kom hem till ungefär för någon timme sen, fortfarande lite jobbig men lite har det löst sig. Syster kom hit förut helt förtvivlad så då hade hon rymt hemifrån kan man väl säga. =P Ska lägga mig i sängen nu och vänta på att Victor ska ringa. I helgen kanske jag ska vara med Jens och följa med honom åka skoter och bara ta det lugnt med en bra vän! Victor har ju träningsläger, så kommer saknar honom mycket! :/ Saknar Erika väldigt mycket också och måste ta mig tiden att åka ner till henne också någon gång!

Victor Fahlberg.

Av carolina - 19 januari 2007 16:21

Hade bild idag för första gången och det var riktigt kul! Gjorde en skit fin tjej av lera. ^^, Varit kul dag idag ändå. Kom hem och syrran stog ute med Ronja och frös, hade då glömt att lägga ut nyckeln igen. Dom har varit här hela dagen och myst med mig en massa. Sara bytte blöja i mitt rum så att det stank verkligen jäkligt äckligt i hela mitt rum och gör det fortfarande, men har vant mig lite i tröjans doft nu som jag har för näsan haha. Sen åkte vi på Inez och käkade burgare jag och syrran. På måndag ska vi in på körskolan och skriva in oss. =) Backen imorgon med Lina, ska bli så fett!! LÄNGTAR VERKLIGEN! Var med Sophie igår och det var väldigt kul och skönt att få lätta på hjärtat, henne kan man prata med om allt och hon har en lösning på alla situationer. Hon blev kvar här till två och jag skäms för att jag inte ansträngde mig mer för att fixa skjuts hem till henne! Pratade i telefon nyss med Erika också, väldigt mycket tack för att du finns!                                          Victor.

Av carolina - 16 januari 2007 16:20

Skönt med inne vecka, men fick prata med studievägledaren idag och jag blev mycket förvirrad och vet inte just nu hur jag kan göra läget bättre. Jag jobbade på riktigt fint idag med Frida faktiskt. Och Peder bjöd halva klassen på godis, jag fick en Twix tacktack! Bestämde även att vi skulle baka något mumsigt tills imorgon som en överraskning till Hasse eller nått dylikt. Jag och Frida gick till Anderssons för att köpa blockchoklad och ägg och med lite hjälp av saker hemifrån så fick vi ihop en plåt med brownies, tjyvsmakade när dom var klara och dom smakade mer som kladdkaka, men gottgott hoppas att klassen blir nöjd med vårat kämperi. Frida dekorerade den väldigt fint också med sin egen lilla blandning av kakao och vatten, haha. Bara suttit och slappat. La mig för att se klart på flubber som jag somnade till igår men lyckades somna idag igen så det är nog inte så stor idé att försöka se den igen. Hoppas nu på att Victor ska komma och sova med mig eftersom vi inte setts på några dagar nu, saknar honom. Pratade med Sophie i telefon idag också, blev mycket glad över att hon ringde! Så vi ska umgås på torsdag med biljard och sen film hemma hos henne. =) Hoppas även på en dag till med Diana och Sofia som jag gärna vill sola med! x) Tror hon har fnys om ett riktigt bra ställe med bra rör eftersom hon har en sån fin bränna. Nåja, hopp i säng och se på tv nu och vänta på en pling från älskling.

Jag älskar Victor.

Av carolina - 16 januari 2007 16:19

Skolan var kul idag, nytt schema och nya arbeten. Jag hade mitt busskort med mig till skolan som Victor skulle ha för att ta sig till skolan, så jag fick springa hem i djupsnö, tänk vilken snäll flicka han har! kom tillbaka och läraren trodde jag sprungit hem på toa, haha! Hm, redovisade våran lägenhet tjoff, kul kul! Fast vi typ köpte nya grejer sista sekunden, och strulade verkligen till det med lönen och så men det kom på sin rätta plats tillslut! Gick ner till syster direkt efter skolan och tog nova med mig, kollade efter en intensiv kurs på körskolan och sen åt vi mat, kött och massa gott!  Hm pulade ner Ronja i pulkan och drog iväg i full fart mot tallnäs närlivs sen hem till mig, Vi trodde Ronja frusit ihjäl efter som hon hänge över ena kanten, men hon hade bara somnat sött haha. Ska lägga mig nu så jag kommer upp imorgon. Btw, ska flytta ner till syrran en längre period, ska bli kul. :) Så dom slipper flytta till uppsala.  Godnatt.

Snösnösnö, snart backen och dumFrida har brädan i åre pucko!!! x)

Victor.

Av carolina - 14 januari 2007 16:18

Vaknade typ ett och läste alla sms Victor skickat till mig, jaha så då hade det kommit en massa snö. Satte mig vid datorn och sen drog jag med mig lillbrush ut på kullen och åkte stjärtlapp och byggde sen en liten lykta åt mamma! :) Med den här snön kan dom väl på fart på backen, snälla. Nåja, snart ska jag och Victor till pappa på middag, men Lukas är insnöad på tynderö så honom vet jag inte om vi får träffa. :/ & pappa sitter fast med bilen så han kunde ej hämta oss så då får fm.fahlberg ställa upp. Snällingar.

Jag älskar Victor.
Saknar Erika!

Ovido - Quiz & Flashcards