Alla inlägg under april 2007

Av carolina - 26 april 2007 16:16

ojojoj så mycket om hänt senaste tiden, varit mycket med victor som jag kan tacka honom för men säga förlåt till vännerna, spec frida! :/ ny praktikplats, trivs faktiskt. skit rolig kille där som överraskar en med nya saker varje dag som han kan! :) fick en blomma av honom idag också, haha i papper som han vikt så apfint! i helgen ska bara jag och victor ha en mysdag och förhoppningsvis vara själva hemma hos mig, äta massa grönsaker och frukt med dip, bada skumbad med ljus, spela ett grr spel, ja också lite mera. :) längtar verkligen älskling!! köpte två nya tröjor idag, en jätte fin rosa och en vanlig vit t-shirt men ovanligt skön. bjöd victor på påfyllning av telefon och sen hittade vi en jätte fin bikini till mig, sååå fin! snart ska vi tatuera oss också, bara victor kan bestämma sig för vad och så. :) nu ska jag hopp i säng med min babyboo och mysa sönder och hoppas på en dusch, varit väldigt varmt idag och jag luktar matos efter jobbet. gnait

förlåt att jag inte hört av mig! =(

jag älskar victor.

Av carolina - 19 april 2007 16:12

inte tagit mig tid att skriva någe på väldans länge, äsh. haft super veckor hos tobbens iallafall, så kanonbra kille det där är aså, han ha fixa jobb åt mig! :D först och främst ihelgen med maja på nån gubbes buffé, sen på lars bröllop och fler lär det ju bli, och på hans grill i sommar också ju! ska bli fett nice de, tjäna massa casheeeeen! ^^, längtar till sommaren, med victor igen blir verkligen ett stort pluss och vi ska ha så underbart, med famlijen och hitta på massa roliga saker som åka till rövarbyn igen haha så kul vi hade förra året där bb, men man blir så depp av detta väder såre finns inte! fuckooofffff. systers flytt börjar närma sig och jag blir så depp, vill bara ha dom kvar här i sundsvall. jag vill inte kunna träffa ronja bara 1 gång i månaden, kommer ju fan missa allting som händer henne och sara!

so, lovet var wonderbaaaaaart! typ inte en minut utan victor eller någon annan i närheten ouf. laaaan hela jävla daaan.
victor, josef, jens, simon, frida, lina, emil och jocke, duuuude!♥
grillade och hade tokmys med pojkarna, tack snälla ni. och TACK FRIDA gumman, du är så underbar. en massa annat bra som hänt också, men som inte kan nämnas i en blogg hah!

föresten så rakade älskling håret idag eller han åkte först till frissan och gjorde men sen kom han hit och lät mamma och jag raka honom mera, han blev so handsome! gr.
fuck you girl.


grattis wohoooo din coooling!
jag älskar victor fffahlberg.
Ómnia vincit amor.

lan

Av carolina - 13 april 2007 16:09

jaha sitter hos jens och har varit här i två dagar och innan det hade victor datorn hos mig så vi är inne på4'e dagen framför datorerna, jag börjar bli knäpp i skallen. igår var lina och frida här också. inatt klockan 4 var jag, josef och wikke ute och sprang, dom i kallingar och jag i tröja och vicors kallsingar. ^^, så underbart varmt det börjat bli ute på natten, sjukt. ska åka till pappa senare och fira lucas och träffa farmor och farfar, hoppas att älskling följer med. :) somnade framför bärbara imorse och i victors soffa sen vaknade jag av panik och mådde illa som fan, men fick en plats i stora soffan sen och kunde sen somna. höll även på att svimma på moppen igår, svartnade men jag fortsatte köra ja, haha. xD mysigt lan med vattenpipa och massa filmer. har hittills sett step up, på andra sidan häcken och you got served. blir nog mer idag om vi har kvar datorerna.

jag älskar victor över allt!

Av carolina - 7 april 2007 16:05

fortfarande inte så pigg, men saker har blivit bättre men "tiden läker alla sår" är verkligen bullshit till tusen. spelar ingen roll hur länge det går så kommer jag aldrig släppa det och det kommer fortfarande ploppa upp i huvudet då och då. nåja, igår kom victors mormor och kenneth, mys och så. :) idag har vi typ varit på ikea och jag inhandlade en ny jacka och hårfärgning, hem till victor och käkade sen pilla bort dubb på mina däck och nu sitter han och spelar tibia, som han själv tycker att han har förtjänat. ^^, det är hyfsat lugnt nu med nästan allt, så humöret kan vara på topp ibland igen. :) saknar frida mycket och jag vet inte hur jag ska be om ursäkt för hur jag betett mig mot henne, förlåt anyway, godtas eller icke men du vet hur jag mått. vi badade med syster, sophie, jossan och dom små ronja, leia och meya. :) sovit hos syster och haft det mysigt, övningskörde för första gången i onsdags och hon tyckte att jag var jätte duktig för att vara första gången, fick backa, växla och lite annat. det gick fort med att få börja med dom sakerna på en gång, men jag lyckades iallafall och jag fick bara ett kärringstopp under hela körningen. :) jag är påväg mot ljusare tider. vi ska åka hem till mig om ett tag och sova där för syster fyller år imorgon så henne ska vi fira, men jag skämms för att jag inte köpt någon present ännu. men hon ska få äran att gå med mig på ikea så hon får välja någonting själv. :) deras flytt börjar närma sig och jag blir bara mer och mer ledsen. =( jag vill inte!!..

sholahop, ska typ ner och umgås med min tredje familj nu.
jag älskar victor så mycket.

Av carolina - 3 april 2007 16:01

känner mig så jävla sviken, fett sårad. det svider i hjärtat. hur fan kunde du..

senaste veckan har bara varit skit, kaos till tusen. ja har varken vetat ut eller in. inte kunnat koncentrera mig på någonting annat än dig, också blir det värre för var dag som går. igår var den mest underbara dag någonsin, har aldrig varit så lycklig, eller jo visst 1 februari slår nog allt, men igår var verkligen speciell tills en hemsk, verkligen hemsk mening kom på msn, jag vill bara hata dig. jag kunde inte andas, jag blev yr och förstog redan vad som hänt efter första ordet. det är inte lätt, jag kallsvettas, jag skakar, jag kräks, jag mår illa, jag mår psykiskt dåligt, jag vet ingenting, jag tänker bara på dig..

jag slutar inte hoppas. jag kan klara detta, vi kan klara det tillsammans. jag lovar att jag kan bli det du saknar, jag gör allt. men vad är det som fattas? fel på mig. inget självförtroende kvar, det ligger verkligen så lågt nu, det kommer att ta tid. jag vill inte säga att du är som alla andra, men det är faktiskt så. men jag älskar dig och kan inte ge upp. jag måste ha hjälp, hjälp mig till ett liv igen! jag har inte lust att göra någonting, ligger, sover, stillblick, telefon. inge mat, ingen dusch, ingen kontakt med omvärlden. jag pallar inte. hur fan ska allt det här sluta, min magkänsla tippar på att det slutar dåligt. huden helt krossad, ögonen torra, håret struligt, händerna kalla, magen tom och hjärtat krossat, det svider. jag visste inte att man kunde känna så här som jag gör, vill inte leva, vill ingenting, känner ingenting mer än viljan att ha dig. aldrig har jag velat ha någon så här mycket som dig. jag kan skriva och skriva hur mycket som hellst men det kommer aldrig ta slut på ord.. jag vet inget mer än att jag hatar mitt liv. min kropp kanske lever men min själ är begravd.

jag önskar att vi sågs ibland å kunde vara glada, som i sommras å jag saknar våra dagar. våran saga fick ett slut för kortsiktigt, visste aldrig om jag kunde ta oss två på riktigt. vare så viktigt? fan de värkar inte bättre, skulle du förlåta mig om du fick smälla mig på käfften? jag vet inte vad jag betyder över huvudtaget å att inte veta nåt det gör mig fan galen. ser inte skillnad på vaken eller sömn, för du finns här helatiden så att allting blir en dröm. kanske är jag efterbliven å har inte fattat, att slutet har kommit å förhållandet är tappat. vet inte kanske kan du ge mig en förklaring, till varför jag älskar dig för jag har faktist ingen aning. kanske jag borde glömma, sluta tänka på de hela
men utan dig så vettefan om jag vill leva, för du ska veta att jag saknar dig nå sjukt å jag vill inget hällre än att vara med dig nu. allt har blivit grått sen den jävla dan, kanske min kropp är vid liv men min själ är begravd. du har lärt mig saker trots hela sveket å jag ångrar då å då att jag tog de första steget. utan dig så kommer jag att falla sönder, pallar inte alla mönster som är utanför mitt fönster. jävla skit. jag fallar sönder och samman, jag vill gå vidare så jag sörjer och samlar på mina krafter men dom verkar bortgångna. du är borta nu å det blir jävligt svårt att somna, kan du komma tillbaka till mig nu? för vår saga den är slut men jag vill prata med dig nu. för jag är svagare än du, och vår kärlek jag ger upp den. jag kan lika gärna stanna här å se i luften. för du är borta å jag måste inse att tiderna vi tappat de var mitt fel. det känns så fel men vad kan jag göra åt detta, de va du som lämna mig och tog med dig mitt hjärta. för du ska veta att jag saknar dig nå sjukt, å jag vill inget hällre än att vara med dig nu. allt har blivit grått sen den jävla dan, kanske min kropp är vid liv men min själ är begravd.

tack syster, jag älskar dig. grattis till körkortet också!
tack alla andra som bryr sig, det behövs verkligen stöd från er. kan inte tacka er nog.

Ovido - Quiz & Flashcards