Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men bestämde mig för att  ligga kvar. det såg hemskt ut såg verkligen vart man hade smort haha. men det såg inte så ut när jag var klar. blev rosa som en räka men idag är det fiint! sen ville lina åka och gunga men dom var upptagen så då ringde vi runt till några men alla va upptagen tills vi fann alls vår älskade tekopps lina och gullet bjöd hem oss på te såklart. söta bastian har växt så mycket bara på så kort tid! hoppade lite i hoppgungan haha så söt.


gick till syrran när jag kom hem och vi spelade super mario på wii, gick uselt så jag ville inte mer. klådde henne istället i massa sport spel haha. nyss varit ute på promenad med chuck, ska börja packa väskan nu för vi ska åka på badhuset och simma, bubbla, ångbasta och sola. syskon dag. myyysigt! senare vet jag inte vad som händer men zion kommer hem imorgon och guud vad jag längtar efter lilla hjärtat mitt! imorgon kommer också lina och bastian och då ska hon hjälpa mig att baka inför zions dag på fredag! hon är räddaren i nöden alltså, tack! kanske lina högan ska agera barnvakt haha!


lina håller även på att göra om min blogg på blogg.se så snart flyttar jag! :D


yrt inlägg men det får duga.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Av carolina - 27 april 2010 23:23

inga tänder ännu har kommit fram och zion sover väldigt oroligt.. men men, såg idag att det spruckit upp lite på höger sida så den kommer nog snart. idag var jag ju och lunchade med mamma, mormor och sara följde också med. det var mysigt, dock hann i...

Ovido - Quiz & Flashcards