Alla inlägg under februari 2008

Av carolina - 29 februari 2008 01:03

"fan vad hemskt att vara en fis egentligen, att sitta fast i magen och få lukta på sig själv.."


idag har vi vaknat, varit på stan, köpte lite fina grejer med presentkortet jag fick av jonisen :) träffade emil och steve ett tag :) fikade och åt räkmackor, mums! åkte hem till sophie och hade jävligt kul på vägen hem,. haha! ätit kyckling, miiims! sen fick jag åka med när sophie övningskörde och är så stolt för hon är griiim på grejen! sen ringde vi hit jocke, och såg på nån creepy film, lite sinnes men funkade :) åt brända popcorn, och sockerkakssmet! =D det är krejjer det! nu har vi burit in datorn till tvrummet så sitter och jäser.. ja, och imorgon åker man ju, trist att åka från sophie men ska bli rätt nice ändå :) 


jag älskar dig! 

Av carolina - 28 februari 2008 12:06

igår var jag ut till farmor och farfar, farfar fyllde 63 år :) köpte skit coola blommor till honom, lite roliga färger och så! fick jätte god mat där ute, satt och lekte med ungarna mest hela tiden, men någon saknades där ute :/ sen kom jag hem och fixade lite, sen kom sophie hit och vi hämtade massa kuddar och täcken och bäddade ut soffan och la oss där, skit mysigt.. också kollade vi på ond aning rätt bra film men skum, fick använda hjärnan riktigt mycket, och den hade lite jobbigt slut så jag blev lite less.. nu har vi nyss vaknat och ska åka in till stan och kolla på lite saker :) blir så att jag åker med mamma imorgon, kommer bli nice :)


jag älskar dig 

Av carolina - 27 februari 2008 02:51

kilade iväg till skolan idag, och vägen dit var ju inte den roligaste jag gått. nåja, träffade några ur gamla klassen, träffade johan och joel, mysgrabbarna! <3 sen gick jag till gamla lärarna och dom bara omfamnade mig med en kram och sa att jag var så fin och såg så pigg ut, då blev jag riktigt glad! :) sen sprang jag iväg och hämtade lite papper som underlag till då jag skulle till jb och visa upp mig ;) missade bussen så fick ringa till emil, tacktack! gick upp till jb och det gick riktigt bra faktiskt! dom tyckte om mig, och tyckte jag verkade vara en riktigt bra tjej så nu är det bara att vänta till hösten, så jag får börja skola igen! men fram tills dess ska jag jobba :) har många som hjälper mig med att fixa ett jobb nu, så när som hellst ramlar det in något bra :) sen gick jag och sophie på stan ett tag, provade massa kläder, käkade pizza osv.. sen hem och jag låg och pratade telefon med drugge typ hur länge som hellst, riktigt kul! :) sen åkte jag hem, plockade in datorn till mitt rum och här ligger jag nu.. pratar med lite folk på msn, endel sköna samtal faktiskt :) nåja, ska städa lägenheten imorgon, sen kanske få besök, sen ska jag ut till söråker och fira farfar och christian! :)


jag älskar dig! 

Av carolina - 26 februari 2008 12:44

var med jockli igår, åkte och handlade på willys, godis och dricka osv.. sen såg vi två filmer när vi kom till honom :) riktigt mys.. lekte med hans kompisar, haha nallarna x) bäver benny och freddan, ja härregud.. hade riktigt kul iallafall! tack!


nu ska jag upp på skolan och hämta lite underlag sen ska jag in till stan på jb och snacka med dom där :)


saknar dig! 

Av carolina - 25 februari 2008 13:39

i know you're scared baby,
but, you gotta give me everything.

let me be the one that can take you from all the things you've seen.
and if you trust in me then i can be there for anything you need.
give it all to me, baby.
don't you run from me, baby.
i'll give you every little piece of me.
no, i won't leave out a thing.
Cuz i, i know you've seen a lot of things in your life.
it got you feeling like this can't be right.
but, i won't hurt you; i'm down for you baby.
i know you've seen a lot of things in your life.
it got you feeling like this can't be right.
but, i won't hurt you; i'm down for you baby.

let me show you, love can be easy.
if you just let it be.
nothing is promised, but i believe it.
if you give it everything.
i'll give you everything that i've got.
i won't stop until you get it right.
all the trust, and all the love.
you know we got a lot baby.

i trust you.
i love you.
i want you.
i need you.
baby, i breathe you.
never leave you.
life wouldn't be the same without you.
i trust you.
and i love you. and i want you.
and i need you.
baby, i breathe you.
never leave you.
life wouldn't be the same without you.

i know you've seen a lot of things in your life.
it got you feeling like this can't be right.
but, i won't hurt you; i'm down for you baby.
i know you've seen a lot of things in your life.
it got you feeling like this can't be right.
but, i won't hurt you; i'm down for you baby.

Av carolina - 24 februari 2008 23:11

varit med linda ikväll, varit helt underbart! kunnat snacka av sig om vissa idioter, vilken jävla lättnad jag känner! ska strax ringa jon hoppas jag, sen sova.. ska ju upp tidigt imorgon för att hälsa på uppe på skolan :) sen ska jag gå till mammas jobb och sen åka med jocke hem, vi lär ska mysa lite tv osv :)


i helgen ska mamma åka till keke förmodligen och då frågade jag jonen om han ville följa med, och det ville han! myspysigt vi ska ha, åka fyrhjuling och mysa sönder hela helgen! kommer bli überphra! <3


jag hatar dig 

Av carolina - 24 februari 2008 16:37

hon är så jävla fel, du är så jävla fel. snacka taskig så är det du. ibland känner man precis som talesättet "äta kakan men samtidigt ha den kvar" jag känner mig så illa till mods. jag känns mig helt värdelös. min själ har sprungit iväg ett slag, bara gud vet om den kommer tillbaka.. varför ska allt vara så svårt, varför kan man inte bara bestämma sig på en gång och sen skita i resten, slippa må dåligt och ha så mycket tyngd på axlarna. jag vill kunna leva för dagen, carpe diem, leva nu och för det som är aktuellt, men fan jag sitter fast i ett jävla hål jag ramlade ner i för länge sen.. ibland kan jag vara lycklig och skratta åt saken, och ibland bryter jag bara ihop och blir helt jävla orörd.. som om man kryper in i den svartaste hålan som finns, sitter där och bara stirrar, ingenting ser man.. man tänker bara på hur man ska ta sig därifrån och ändå inte det som vore det bästa.. mina känslor går inte att förklara, det känns som om det kommer att ta åratal att ta sig ur detta, eller ens kunna acceptera en endaste liten del av det, det finns inte på kartan.. det existerar inte, för det är inte så här det ska vara! det är fan inte det! jag har satt mig i en knipa jag aldrig kommer kunna ta mig ur, inte ens på nått av sätten som finns som altenativ.. fan, jag vet inte ett knyst.. jag orkar inte det här längre, ska jag slänga iväg allt istället för bara en del? det vill jag ju inte heller, men det kommer fan inte gå annars.. hjälp, jag stressade mig in i något för fort..

Av carolina - 24 februari 2008 13:13

whoran..


var ute med daniel igår, och var med syster, johan och nån till kille också.. gled runt i fetaste bilen, jag och johan spelade tvspel, nått bilspel och så när man skulle svänga till höger på spelet och dana svängde vänster med bilen så blev det helt fel, haha så jävla kul! åkte hem till honom och såg på film, sen skjutsade hem sara och johan till njurunda.. åkte runt lite, sen parkerade vi, satt och pratade en massa, hel kul! :) skulle egentligen till sophie men åkte hem, tände ljus i hela rummet, bäddade ner mig skönt och ringde till jon.. hade skit kul samtal, ja hua :) kom vell att somna vid 5, haha.. nu ska jag ta och storstäda mitt rum, sen kommer linda hit och myser :) 


jag älskar dig 

Ovido - Quiz & Flashcards