Alla inlägg under mars 2010

Av carolina - 25 mars 2010 09:15

ska det vara så svårt att överföra bilder/musik från och till telefonen? jag har ju gjort det förut! förstår inte vad problemet är. jag har till och med installerat något från skivan som jag aldrig har behövt använda förut men ändå så går det inte. dom visar hur man ska göra, telefonen är ikopplad men ändå så inte!!! blir tokig.

Av carolina - 23 mars 2010 20:33

då bilen bara var stendöd igår trots att jag ca 10 minuter innan körde den och gick fint.. konstigt det där då pappa nyss köpt ett nytt batteri till den också. nå så jon fick glatt ställa upp och skjutsa mig idag. maja, carro och den där snubben jag aldrig minns namnet på kom och hälsade på förut. var meningen att jag skulle ta mig upp och kika på maja och alex nya lägenhet på örnen i dag men det hann jag tyvärr inte med då jag var och kollade på en bil. en väldigt fin laguna, men dock får jag vänta med bil. det var för mycket att fixa på den och med min nuvarande ekonomi så gick det inte ihop riktigt. men glad är jag ändå, mer motion för mig! ha, som att det lär hända.


nu ska jag slänga mig i soffan igen och se det sista av dating in the dark och sen vänta på att cougar town ska börja, helt galet bra serie!


JAG ÄLSKAR MIN SON!

!

Av carolina - 22 mars 2010 22:00

min pappa vet exakt vad sin dotter behöver höra, och när hon behöver höra det.

tack.

..

Av carolina - 22 mars 2010 10:17

detta steg blir en riktig utmaning, men ack så skönt det ska bli. göra allt på sitt eget sätt, styra och ställa bäst fasiken man vill..


på både gott och ont så drömmer jag om en framtid utan dig.

Av carolina - 19 mars 2010 20:46

tvivlar på att man kan säga att en begravning är mysig, men jag säger det iallafall.. mias begravning var mysig, därför det kändes som om hon var med oss. den var så fin! släkten, blommorna, kistan.. denna begravning var konstigt nog inte så jobbig, för jag kunde knappt sluta le när jag tänkte på mia, så som jag minns henne. glad och sprallig. men verkligheten slog ju självklart in då vi skulle säga farväl.. med pappa i handen, pussade min ros och la den mjukt på kistan.. mia lilla... :/


Av carolina - 16 mars 2010 20:38

jobbig tid

jobbig tid

jobbig tid

jobbig tid

jobbig tid

jobbig tid

jobbig tid

jobbig tid

jobbig tid

jobbig tid

jobbig tid

jobbig tid

jobbig tid

jobbig tid

jobbig tid


..men jag vet att det blir bättre


Av carolina - 15 mars 2010 10:52

i helgen så har jons lillasyster sara varit här och hälsat på. inte gjort något speciellt men det har varit kul med besök. hon har knäppt så fina kort på min lilleman! ska framkalla en hel drös nu, så otroligt vacker! äntligen har jag fått sova ut några nätter, han har sovit från 8-8.. förstår ni hur underbart skönt det varit med tanke på att jag ett tag fick kliva upp 5-6 gånger på natten.


hinner inte med så mycket, ska kolla på utbildningar nu medans zion sover. måste ta och bestämma mig vad jag vill gå. senare idag ska jag med mamma för hon ska tatuera sig för första gången och jag ska vara med och dokumentera det hela, självklart!

Av carolina - 10 mars 2010 20:30

jag får något sprätt på min granne snart. igår när jag hade bokat tvätt klockan 3 så vem hade då tvätt i maskinerna utan att ha bokat tiden innan mig, jo min granne. jag gav henne en chans att ta ut det och gick därifrån i ca 10 minuter sen när jag kom ner igen och tvätten fortfarande låg kvar, då var klockan ca 15.30, så tog jag själv tag i saken och tog ut kläderna och la det på bänken, la i min egen och gick upp. efter en timme gick jag ner igen och då låg min tvätt i diskhon?!?!??!?! jag menar, 1 hon hade inte bokat tid, 2 hon var inne på min tid och 3 jag hade rätt att ta ut hennes men inte hon min!! vad tänker människan med, i diskhon! tack för omtvätten idiot. blir så störd på henne så det är inte sant! boka hela dagar, vilket man inte får göra. städar inte efter sig. och gudarns vad jag hoppas att hon tar sig an städningen i lägenheten riktigt innan mamma sätter sin fot där och flyttar in.


ja men lite glatt i det hela då så kan jag berätta att vi har varit i sidsjö backen och åkt pulka idag med barnen. väldigt roligt var det men efter 2½ timme blev båda våra små glin trötta och sura så vi packade ihop och åkte hem. satt i lekparken utanför så att dom fick gunga lite och vi fikade. så ikväll är jag trött men har ändå bestämt mig för att se fuskbyggarna klockan 9 annars hade jag hoppat i säng för länge sen. tror sömn skulle göra väldigt gott på mig. jon ligger redan men det förstår jag efter att ha klivit upp klockan 6 i några dagar. så god natt på honom, och er för snart är det min tur.


älskar min familj och jag är så stolt över min lilla son! ännu har han inte gjort några vidare framsteg med att börja gå mer. men eftersom han var så duktig häromdagen så dröjer det nog inte länge till. nå. sleep tight.

Ovido - Quiz & Flashcards