Alla inlägg under augusti 2007

Av carolina - 30 augusti 2007 11:46

Sov hos victor inatt, gött de. förfrös fingrarna när jag åkte hemifrån han imorse då det bara var 6 grader ute, brr. hade bara slö lektioner idag på skolan,chills. åkte till timrå och övningskörde, fick köra i stan och på motorvägen, undra om jag var någe skrajj då. -jo! sen hade vi lektion utan lärare så vi lekte mest men lyckades sätta oss ner och läsa tillslut och det var phet timing för snopphasse kom precis och vi såg ut som små änglar när vi satt där och läste papperet vi fått, goodies. sen lekte jag inte nudda golvet och hoppade på bänkarna för att jag skulle vässa pennan på lärarens bänk längst fram och jag satt näst längst bak, så skulle jag hoppa tillbaka då drog macke bort borden för mig så det blev ännu längre att hoppa så han skulle ta emot mig om jag ramlade, gruvade mig ett bra tag sen hoppade jag och så skrek peder precis "NEEEJ!" fick ena foten på bordet och ena for ner så det var tur markus tog emot mig annars hade jag brutit både ben och puppa. allt på film också, hah. låg också och jäste sönder ett tag med tjejerna i ett rum och hade allmänt kul. sen kom sophie och satte sig prata med oss när lektionerna var slut, hade apkul. for hem till mig och gjorde typ ingenting men allt var ändå så kul. gick ut med hunden och sophie kissade ute i det fria så trodde vi att nova bara skulle nosa på kisset men hon bokstavligen s l u r p a d e upp en sked med kiss, haha!! proppad hund och spyfärdiga kvinnor i skogen! -jojO! sen skulle vi hoppa hopprep med kopplet men det gick inte så bra för efter ett hopp attackerade nova mig för hon trodde jag skulle busa med henne, men lyckades hoppa 3 gånger tillslut, efter många om och men. så nu sitter vi här och har kollat på sims musikvideos med olika artister, kool!

var och kollade på lägenheten förut, den var väl fresh men inget ställe jag vill bo på precis, men det blir bara tillfälligt ändå. har fått pengar nu också, så i veckan blir det shopping, om jag pallar såklart. lär ju bli jag, sophie, emelie, frida, magda och lina, det blir phett bra! sen ta en fika och snacka massa girlytalk sen spela biljard later, ASBRA! jag längtar efter en heldag med tjejer, behövs helt klart! just nu längtar jag absolut inte till helgen, vill på josefs 18 årsfest och kunna fira honom och sen min och victors 1 år och 7 månaders dag, OCH vara med SOPHIE! ♥ ....men ska ju jobba häcken av mig i över 12 timmar, men allt är så jävla oplanerat, men jaja, har inte så många andra val än att åka. nu ska vi rompe sönder.

jag älskar dig.

Av carolina - 30 augusti 2007 11:45

Hej, nu ska jag - Victor upplysa er alla om......

.... att jag och carolina är tillsammans! O.o

Vi har varit tillsammans i 1 år och 7 månader imorgon! :]

Då åker fittan bort å jobbar, vilken jävla stil va... Jaa - skäll på hon på msn.
-------------------------

Nu ska vi gå och lägga oss, en update lägger Carro av imorgon lika hårt som hon sket precis! :D

jag älskar carolina, och hon älskar mig. ;-)   Tror jag O.o

Av carolina - 29 augusti 2007 11:45

jag som var så överlycklig över mitt praktikschema, bara för det så ska dom byta idag, måste vara på sörberge iallafall, helvete! var lite försenad idag men det var lärarna också så, shit på er! har inte så mycket att säga förutom att det var äcklig mat idag, fiskgratäng och potatis men det fanns pannkaka att välja också, men så snäll som jag är så fick lina ta dom som var kvar och jag tog fisk, så när tallriken var fullproppad så såg jag att det fanns pannkaka på andra disken också.. phet less! blir tokig på min katt nu också det var till en börja mysigt, dom två första dagarna att hon var nere hos mig, men nu är det ända hon gör är att lökar på mitt rum hela dagarna och går bara upp när hon ska käka och göra det lilla och stora. så fort man kollar på henne så knystar hon till och kommer och trampar i mitt knä och svansar mig i ansiktet. som sagt feting less på snopphasse, men det kanske gick att lösa på något sätt. tränade på servering idag, mina händer är som skapta för det, fick mycket beröm! ; )

victor kom till mig igår medans jag kollade på lords of dogtown, kanon film, värd att se! victor började må dåligt så vi låg kvar i sängen ett tag, sen sprang vi upp till duschen och gjorde oss rena.. till iallafall 98 procent. sprang ner och hoppade i sängen och slog på tv, kollade ett tag sen hade vi en grym natt. phet bra. han klev upp halv sju och for hem, sen till skolan, och jag fick sova någon timme extra. ♥

har körning imorgon, och tyvärr krockar den med skolan, "tyvärr" fuck skolan nu sa jag få körkortet i handen.. snart iallafall!^^ grattis till maja som klarat teorin iallafall!

peace out dawg

jag älskar dig.

Av carolina - 28 augusti 2007 11:44

ligger här i sängen med typ världens goaste katt som snuttar efter min tröja och blöter ner mig, hon är förkyld och behöver kärlek av matte. slutade skolan för några timmar sen, var bara och käkade på eon. det är nog för att jag proppade i mig en massa såna där nuggets som jag har så ont i magen nu, fast det är egentligen linas fel för hon la på fler än jag ville ha och jag kände mig tvungen att äta upp allt för jag vet hur jobbigt det är när folk lämnar på tallrikarna och det är jag som ska plocka allt. har tråkigt och väntar på att victor ska komma hem så jag kan få prata med honom men han är väl fortfarande på skolan och uggla sunder med sina proppiga classmates, i hopp om att få datorerna, men jag tippar på ett nej!. hade hr mästerskap idag, resultatet får vi se imorgon, och vi vinner faktiskt en potatiskskalare om vi har flest rätt, snacka om inte värt mödan, och jag fick faktiskt ont i skallen av att klura på frågorna. fick med några maskar från förstagluttarna som inte kunde någonting och ville tydligen inte vinna en potatoskaler heller.

btw, dom ringde från halebop nyss och jag har ju haft skit mycket problem att byta tillbaka från parlino till halebop så jag skulle få 200 i cash på mobilen och gratis sms i en månad, plus att dom skulle fixa med flytten och allt, så allt jag behöver göra är att luta mig tillbaka och göra ingenting och vänta på pengarna.. det sitter ju fan inte fel med att själv kunna spara på pengarna och kanske köpa sig något nyttigare. måste ju på stan också, måste ha nya byxor och nån t, fast har ju knappt tid för det, inte för att jag har något planerat alls, men det lockar inte att gå på stan i flera timmar bara. så otroligt booring.

såg nyss på grind också, asbra film och värt att se verkligen! heta grejer dom gör iallafall. det var en sån där film som jag bara vill kunna fortsätta se, att den ska hålla på i flera timmar så att man kunde få se vad som händer efter slutet. en aning jobbigt med såna filmer, då man bara får sitta och hoppas på att dom ska göra en tvåa, men det tror jag knappast med den här filmen ändå. men, se den!

ge mig snö, förstår ni hur underbar det skulle vara nu. skippa hösten och gå direkt till vinter! skulle va riktigt jävla soft, göttgöttgöttgött.

jag älskar dig.

Av carolina - 27 augusti 2007 11:43

Vad heter du? carolina
I mellannamn då? mia, puma
Vart bor du? tallnäs, sörberge
Trivs du där? inte till hundra
Brukar du läsa horoskop? så gott som varje dag jag kommer åt en tidning
Har du körkort? hoppas på snart
Äger du några converseskor? nej, men ska nog skaffa
Favoritdjur? katt
Vad spenderar du dina pengar på? kläder, käk o nöjen             
Sprit, cider, vin eller öl? alkoläsk, öl
Brukar du bli för full? sällan
Antal kuddar i sängen? 3 och en levande
Kan du baka bullar? ja, vem kan inte
Har du varit med i scouterna? no way!
Bläck eller blyerts? blyerts
Mc donald's eller burger king? mcdonk!
Är du allergisk mot något? nuts
Äger du ett busskort? ja, men det används  sällan.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? grön.
Vad åt du till frukost? hm, fick en yoghurt av victor
Hur ser du ut idag? brun och fräsh
Har du haft sex idag? hm, nej
Nästa mål i ditt liv? körtkort!
Vad såg du senast på tv? dom 4 första avsnitten av oc
Hur svarar du i mobilen? hallåå
Vem ringde du senast? lina
Vad sa den du ringde? att hennes katt bara sover
Antal timmar sömn inatt? runt 5-6.
Sov du ensam? hell no! ^^,
Brukar du snusa? ja.... dålig  vana
Vad innehåller din favoritnattmacka? kycklingröra

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: victor
Såg dig gråta: mamma
Fick dig att gråta: victor
Du delade en drink med: sophie
Du gick på bio med: frida, victor, räkan,
Du gick på stan med: victor
Skällde på dig: victor
Skickade ett e-mail till dig: en nina.

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:  haha jadå
Är du ensam nu: halvt, lillebror skriker efter mat uppe.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: rix fmlåtar

FAVORIT...
Rum i huset: köket!
Typ av musik: allätare, men r'n'b, svenskhiphop.
Månad: julii
Sten: diamant kanske då.

SENASTE...
Låt du hörde: hm, eftertextlåten på oc.
Film du såg: de minns jag knappt.
Drink du köpte: hm..
Sak du stal: en penna från mamma
Mat du åt: pannkaka

FÖRSTA;
Första bästa kompis: ida
Första inhandlade skiva: nån barnskiva
Första förälskelse: simon, barndomskompis
Första begravning: mimmi, gamelfarmor
Första piercing/tatuering:  piercing i näsan, tatuerat ett på ryggen
Första fiende:  no enemys

SENASTE;
Senaste människa du slog: victor på kinden
Senaste långa telefonsamtal: sophie.
Senaste dusch: igårkväll.
Senaste irritation:  victors mottagnafiler
Senaste glass: kulglass med victor
Senaste skjortan du haft på dig: hm, en rosa fast det var jävligt länge sen

Av carolina - 27 augusti 2007 11:42

första dagen i skolan, gick bra men det började med att jag och lina höll på att komma för sent, men det gick bra. fick schema och fick se planeringen över praktiken, fick riktigt soft ändå, börjar på söråker med lina i 4 veckor, sen två tallar servering och kök alltså 8 veckor, älskar ju att vara på två tallar. sen eon servering och kök, dock har dom sagt att det inte är så kul där, men jag måste ju få min egen uppfattning om stället, slutligen på söråker, där låter det som om det är kul! :D slipper iallafall bagarn och ikea, än så länge.. kommer bli nice med lina i klassen iallafall. inga problem att bekanta sig med alla classmates, är ju som en famlij. väldigt funny att kolla in alla ettagluttare iallafall. imorgon ska vi käka på eon med alla hrare, mums. i helgen ska jag till hassela och jobba i servering, superduper kul, tjänar sjutton så bra också. for till victor igårkväll och myste, började om ända från början att kolla på oc, vilket han inte gillade förut men det var ju för att man kan inte hoppa in i en serie bara, men efter första 4 avsnitten så var han fast, så ska dit ikväll också och kolla, om jag inte ska på slasakursen med eva, lina och frida. men blir nog victor, får ta träningen någon annan dag, dock inte salsa då, eller kanske jo.

har kommit på nu att jag ska flytta med mamma till sörberge till en 2'a, känns verkligen som om hon behöver mig. det blir nog bra, samt att vi kanske får bättre förhållande till varandra. fast det kan ju bli tvärtom också. nåja, ska på promenix med nova nu sen invänta anton och spela xbox med honom för mamma ska och fika med pia.

jag älskar dig.

Av carolina - 25 augusti 2007 11:41

varför händer allt just nu, innan skolan och allt? fan två av mina bästa vänner blir ovänner och mamma och pelle ska slytta isär och sälja våran fina villa. äh, orkar inte tänka på sånt.

igår var jag med frida och victor, låg och kollade på filmer och käkade pizza. sen for victor iväg ett tag med jens och när han kom hem med pesen igen så skjutsade jag hem frida, sen var vi helt själv med bara varanda och allt mys. tände ljus och kramades och såg på tv. vaknade vid nio imorse av att mamma kom in, pratade lite med henne sen var jag vaken en timme. victor fortsatte sova så det blev ju att jag föll med honom och somnade. vaknade vid halv ett kanske så har vi bara legat och glott på tv och myst vidare. han for hem för ett tag sen för att hans pappa hade fullt upp ikväll med att skjutsa massa kärringar, hah! ska åka och få lite bränna på slökroppen, så man är lite fräsh till skolan och inte bländar hela klassen första dagen. måste nämna att jag saknar sophie.

jag älskar dig gubben

Av carolina - 23 augusti 2007 16:35

GRATTIS JOSEF!


nåja hade ställt klockan på 10 imorse,
men som vanligt så ställer jag om den när jag är vaken men jag sover ändå för jag vet fan inte vad jag gör. är som en jävla zombie på morgonen, utseendet matchar också, svullen och sliten som en liten mops. måste vända tillbaka dygnet på dom här få dagarna som är kvar till skolan. pull your socks up, ckra! startade datorn men låg kvar i sängen och knappade tangenterna för fullt med peeps. klev sen upp och ringde ett samtal, fikade lite och sen begav jag mig ner i grottan igen för att surra vidare. gick ut med nova halvneck, men grannarna är väl van kan man väl säga. morsan kom hem och gallskrek att vi skulle åka på ikea, så snabbt iväg dit och vi var där på någon minut tror jag. in på satans affär och fixade fram lite snabba kläder åt anton, riktig gangsta nu visst. ja han är ju redan populär bland brudarna på skolan, har han väl sådär 50 tjejer, hah tänk när man var liten och var ihop med alla på samma gång. ^^ sen strosade jag omkring med victor, klamme och hans pingla ett tag, fick lite mcdonk i magen och sen köpte vi glass men victor var dum och blandade ihop min kaktus och citron kula med hans äckliga ägglikör glass, hah. sen for jag med bussen hem och victor var så söt som följde bussen och stannade för att kika på mig. ja, sen kom man hem och det blev ju inte så mycket bätte, varför ska allt bara gå fel. suttit här ikväll, och visst det har varit soft men lite tråkigt utan sällskap. ska lägga mig och glo på television strax.

nobody knows me

jag älskar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards