Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av carolina - 15 augusti 2007 16:31

var med sophie häromdagen och spelade tvspel och myste, käkade langos och girlytalkade en massa. dog på fuckade tvspelet hela tiden så sophie garva sunder. var med victor till tandläkaren igår, det gick bra sen for vi ner på baguetterian med ida och köpte apgoda mackor. jag höll på slå upp dörren på en bil, men jag såg mig för fast kärringen stannade och skrek på oss. sen parkerade ida in en gubbe, haha som sen kom och var sur på henne, vi väntade bara på något mer men dagen fortsatte bra. vi åkte iväg till släda för att bada och sola. victor somnade på stranden och snarkade som en gud, när han vaknade så såg vi att han fått ett vitt område på sidan av magen, där han har armen. hah!

for och köpte present till pappa för att han fyllde 42 den 10'e, det blev ett par supersweeta a la shorts slash badbyxor. åkte hem till mig och bytte om, tog på mig min leopardklänning som jag köpte på mq, bara för att, men aldirg andvänt den så tog den i all hast. det var massa folk ute i skillinge så jag trodde jag skulle skämmas ihjäl med min porrklänning, men alla kommenterade den och tyckte att den var svin snygg, så det blev en succé. hah så det kan bli. idag missade jag körningen imorse för att klockjäveln inte ringde, suck vad pinsamt det kommer bli imorgon när jag kör.

bara softat idag,
var iväg till ikea förut och shoppade en massa grejer till flytten. ja just! jag ska ju flytta jag, hah förmodligen till en liten söt 1'a i sörberge, annars något annat sött place. victor lär ju spendera en hel del tid där också, om jag nu kommer att orka med en massa timmar för honom framför datorn jämt, nah. då får han bannemig betala elen också! :) är hos victor nu och ska ta och åka hem om ett litet tag, såklart ville han sitta vid datorn först, för det är ju såå jobbigt att låta bli, not. sen hem till mig och chillsa pung med tvspel.

slajm, önska mig lycka till!

jag älskar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards