Direktlänk till inlägg 10 april 2010

älskar mitt liv..

Av carolina - 10 april 2010 22:15

träffade lina och lilla bastian för någon dag sen, det var så mysigt och oj vilken liten guldklimp alltså! näst sötast efter zion då såklart. sån underbaring! roligt att träffa lina också, det var ju ett tag sen så att säga. sen har jag mest bara varit med sophie, tack gumman för att du får mig att må så bra. verkligen.

zion är hos pappsen i helgen, dags för lite mammaskoj. igår drack jag och sophie lite vin hemma hos mig och hade det bara mysigt. redde ut lite strul med en vän också.. kändes skönt.


just nu är vi hos sophie och myser ska träffa magda senare och göra något roligt. jag är så otroligt glad nu för tiden, jag har märkt vilka som är mina riktiga vänner, och jag har uteslutit dom falska ur mitt liv. nu är allt bara på topp. jag har min älskade son och har samtidigt ett underbart liv utanför det. jag tycker att det är väldigt fint att han kan börja vara hos jon, och jag uppskattar egen tid även om jag alltid tänker på mitt lilla monster och alltid saknar honom då han är ifrån mig. JAG ÄLSKAR MITT LIV, MIN FAMILJ.


tack alla som får mig att må så här, som får mig att se ljust på framtiden.

 
 
Emma

Emma

11 april 2010 00:40

Glad för din skull sötnos!

http://emmakjonsson.blogg.se

 
Terese

Terese

12 april 2010 22:44

Skönt att det börjar gå bra och kännas att livet leker.
Lycka till i framtiden
Vi kanske kan träffas nån gång å ta en fika kram

http://dice.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards