Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Rubrik saknas

Av carolina - 22 april 2010 10:55

man börjar ju fundera på att lägga ner bloggandet.. fast iofs lär det blir mer då jag fixat en dator. men det funkar faktiskt bra utan också så kanske skippar dator. har ju mamma en trappa ner så några problem blir det inte att få kolla in lite då och då.


zion är hos pappsen, han hade sovit lite oroligt men det är för att två tänder är på väg ut. så söt han  kommer bli när dom äntligen tittar ut! :D fast själv saknade jag mitt gos otroligt mycket igår. det är hemskt att vara utan honom men samtidigt vet jag att det är väldigt viktigt med lite egen tid också, men det är ändå jobbigt då man inte vill ha den där tiden.. jaja. vi ska snart bege oss ut på en långpromenad alla tre + macke. in till timrå och sen upp till loppisen så att alla får säga hej till zion då vi inte varit där på evigheter.


haha måste bara berätta då jag sara och sophie var på birsta för några dagar sen, vi åkte förbi en snubbe som vinglade och såg ut att knappt kunna gå och han hade parkerat sin motorcykel på busshållsplatsen så vi tog det ju inte så kontisgt nog på en gång som att han hade krockat eller ramlat, så vi snabbade oss att tanka, det vi var på väg att göra. så sen åkte vi neråt och innan vi åkte in för att se hur det var med honom så såg vi polisen en bit nedanför där vi körde, tutade och vinkade åt dom, dom följde oss med blicken så vi svängde in till dom och skulle berätta vad vi sett men grejen var att jag svängde där jag absolut inte fick svänga och jag stoppade lite trafik sen körde jag i 50 på 20 väg till polisen. vevade ner rutan och sa till dom att det var en olycka borta på rusta så dom for dit. vi vände om och följde efter, när vi svängde in dit hade polsen redan hunnit åka och flinade hånande mot oss, haha då hade ingenting ens hänt! och vi kom på senare att det måste sett ut som om vi pekade finger när vi tutade och vinkade. haha men allt detta kom vi på i efterhand, förstår ni hur pinsamt?! men vi fick ju några härliga skratt! tur att dom inte tog mig för några misstag jag gjorde!


nåja, nu ska jag göra mig klar för grabbarna kommer om en stund.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards