Direktlänk till inlägg 2 april 2010

snabbt

Av carolina - 2 april 2010 18:34

har inget internet, och less att det fortfarande inte funkar att blogga från mobilen.. men men. full fart hemma då zion börjat gå allt mer och rör sig snabbare än någonsin. på 2 röda så har han tagit sin från ena änden av lägenheten till den andra. sån rolig tid nu, ni anar inte!  ska ta och fixa en dator nu och beställa internet, annars håller inte detta. 


mamma håller på och flyttar in och jag är så galet glad att den andra hönan har flyttat, det är så tyst och skönt i huset nu! och jag  behöver inte alls vara orolig att ställa vagnen i källaren eller tvätta eller någonting alls..


är hos pappa nu med familjen, farmor och farfar är också här. imorgon ska zion till sin farmor, jisses vad jag kommer att sakna min lilla älskling. hur ska jag klara mig? mitt liv är dött några dagar..hua.


nå drog en liten snabb bloggning nu bara.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards