Alla inlägg under oktober 2008

Av carolina - 27 oktober 2008 15:11

snacka bloggtorka så har vi det här.


dagarna går ju, men allt så jobbiga. och denna jäkla trötthet, det gör mig galen, men det är ju för en underbar sak om man tänker efter men jag står knappt ut. mina dagar skulle kunna bestå endast av sömn alltså. 


igår hade vi bjudning här hemma, tommy, johanna och lina kom över på lasagne och sallad. jon hade gjort någon liten grej med avokado och räksallad också som dom allt fick smaska på innan maten , nej tack för min del. sen blev det kaffe, bullar och vindruvor hah. rundade av och sen hände inte så mycket mer. 


har bokat massa köringar nu och ska boka uppkörningen direkt efter första lektionen, och den får jag inom 2 månader, så hjärtligt välkommen körkort.

hoppas hoppas.

Av carolina - 18 oktober 2008 18:55

det är så jobbigt att försöka orka med allting.

jag hoppas att det kommer ljusare dagar..



till amanda: ja, jag är gravid. :)

Ovido - Quiz & Flashcards