Direktlänk till inlägg 29 april 2010

mysig dag..

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog sen vidare in till stan och där hittade vi betydligt mycket mer saker, känns så urplockat på birsta. vi var väl borta i ca 6 timmar tror jag. vi hade väldigt roligt. jag som aldrig brukar lyckas stöta på så många människor jag känner träffade vääldigt många igår. människor man inte sett på till och med 5-6 år! riktigt roligt! vi åt på mitt favorit ställe tacobar också, gött! tack tjejer för dagen! :)



idag så tänkte jag åka in på willys och handla mat, måste bli vid 12 iallafall och om jag hinner göra allt som måste göras så jag hinner iväg till det vet jag inte. vi får se hur mycket jag orkar. något blir det iallafall. nu ska jag väcka den vackra för lite mys..


jag känner ett riktigt svin och

jag hatar att jag diggelidiggar dig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 27 april 2010 23:23

inga tänder ännu har kommit fram och zion sover väldigt oroligt.. men men, såg idag att det spruckit upp lite på höger sida så den kommer nog snart. idag var jag ju och lunchade med mamma, mormor och sara följde också med. det var mysigt, dock hann i...

Ovido - Quiz & Flashcards