Alla inlägg under maj 2007

Av carolina - 28 maj 2007 16:24

jadu det blev väldans stressigt dom två dagarna innan, hade inte riktigt bestämt vad vi skulle göra och allt det där. men sen fick jag en lysande idé och resultatet blev bättre än förväntat! :) började med att brudarna maja, sonja, sophie och frida kom, vi började med lite sminkning och annat, sen upp för att fixa maten tillsammans, jag tror inte att jag hjälpte till med någonting utan hittade alltid annat att göra, nåja så det blev en fin blandning till tacos sen, det smakade väldans gott! fixade till min rosa fina tårta! sen när vi var mätta till tusen så drog mamma iväg med sonja och någon till, minns inte vem av tjejerna, för att hämta kolen hos jens. sen satte vi oss ute i solen med vattenpipa och massa girlytalk! så glad för att ni kom! sen började pojkarna ramla in lite sakta sådär, bordet blev mer och mer fyllt av massa goda drycker m.m käkade tårta när alla hade kommit sen när det börjat bli kallt ute så drog vi oss inåt och fixade dit kareoke som var väldans populärt, väckte nog hela området så som alla sjöng med. mamma var med stor del av kvällen och hon tyckte att det var väldigt kul iaf, haha! hade väldigt trevligt, det blev lyckat som fan! några satt ute med vattenpipa och några inomhus med karekoen, fyyyy underbara kompisar jag har! fick en massa fina saker:

älsklingen hade fixat tillbaka min vattenpipa som jag saknat och trodde inte att jag skulle få tillbaka den mkt glad blev jag för det också fick jag två eckö tröjor av honom och finfinaaaa trosor! ♥ cisi fick jag halsband me döskalle på, fiiint! av emil fick jag mkt fina blommor! samma av josef och simon så fick jag döfina rosa rosor med lite krimskrams, av jens fick jag 6 öl vilket passade väldigt bra, sophie gav mig en liten ask med JÄTTEFINT halsband, örhängen och klocka i guld, av tobbe 200 spänn, mamma ska jag få massa saker till rummet av, pappa present kort, farmor och farfar 1000 spänn och salladsbestick, mormor en väska, moster döfint halsband och örhängen, pelle ska jag få mitt fina golv av och färgen till väggarna, inte fått av alla ännu men det kommer! :D

emelie tittade förbi senare också med hennes gäng och partybussen, haha! jocke och helena svängde in och sa hej också, tack! :)

TACKTACKTACK till alla som ville vara med och fira min 18 års dag. love y'all!

Av carolina - 14 maj 2007 16:23

varit hos sara, johan och ronja i helgen med älskling, jätte mysigt! :) fick åka med mormor till uppsala och sen fick vi klara oss själva med bussen osv, blev lite vilse ett tag där men sen löste det sig och vi for till rimbo. for samma dag ganska långt bort för att spela frisbeegolf som var skitkul fast jag spelade inte så länge den dagen men nästa dag for vi iväg till järva och där gick alla hela banan och jag tyckte faktiskt att det gick hyffsat bra för mig men resultatet blev att jag kom sist med flera poängs skillnad. nåja, det var kul iallafall!

sitter hos jens nu med frida och victor än så länge för josef drog hem en snabbis för att käka. ledig torsdag och fredag, ska bli softsoft! inte långt kvar till sommarlov och ännu mindre till min födelse dag! 26e maj! :D tatuering 4e juni också. längtar så fruktansvärt!

jag älskar victor så otroligt mycket, den rätta för mig.

saknar mina små trulsar! :'( :'(<3

Av carolina - 9 maj 2007 16:22

så mkt som hänt och jag orkar inte skriva, men haft mkt kul tillsammans med victor och frida. :)

Rimbo till syster, johan och ronja på fredag med älskling<3

bokat tid för tatuering idag och det blir den 4'e juni, nice de. och den 5'e är det victor tur. x)
ahja, har inte så stor lust skriva massa, för väntar bara på att frida ska komma, vi ska sätta oss ute på min altan med massa filtar, ljus och vattenpipan! :) fett soft.

jag älskar dig victor.

Ovido - Quiz & Flashcards