Alla inlägg under juni 2007

Av carolina - 29 juni 2007 16:26

erika är här och det är verkligen jätte kul! längtat så mycket efter henne, det var ju ett halvår sen sist så.
ska in på bettans fest idag, ska bli skit kul att träffa alla vänner och så.
är just nu med victor och erika och vi ska snart ta bussen.

mycket har hänt sen senast jag skrev, syrran, johan och ronja har varit här och grillade och myste och hade fest. :) dom kom och överraskade mig. knackade på fönstret och jag fattade inte att det var syrran men efter ca 30 sek så insåg jag det och kutade upp och hoppade på dom med en bamsekram! dom ska nog komma hit nästa helg också,. älskar dom så mycket.



JAG ÄLSKAR VICTOR!!!

Av carolina - 7 juni 2007 16:25

summer summer summer!

jag gillar ordet. jag gillar värmen som är, men jag vågar inte vara ute. och går jag ut så packar jag på mig en massa kläder och då svettas jag, det får jag inte. får heller in te gå ut i bara bikini.

idag tar vänner studenten, och inte kan jag åka dit för att kolla heller. förlåt för det men grattis!

i love my boo.

Ovido - Quiz & Flashcards