Direktlänk till inlägg 26 april 2010

--

Av carolina - 26 april 2010 23:11

idag har det varit en massa tvätt.. jobbigt men måste göras för jag har verkligen väntat in i det sista med att göra det. har inte orkat faktiskt, och jag som annars är så noga med det men men, det är sånt som händer.  emelie och nellie kom förbi en sväng förut, roligt att träffa dom. vi bestämde att vi ska åka på drakborgen förhoppningsvis i veckan ska bli kulkul! sen hjälpte mamma mig med mitt personliga brev och det var ju verkligen bra för hela texten var kaos och hon ställde allt till rätta, tur att jag har min mamma! tack! sen tog jag och sara våra ungar på en cykeltur i det sköna vädret. stannade till på kiosken och köpte en glass.


zion är så duktig på att gå nu, helt otroligt vad tiden går fort. jag vill stanna tiden och ha honom så här för ett tag. han är verkligen världens mysigaste unge! allt är perfekt nu. går inte att förklara hur lycklig jag är när jag är i min sons närhet.


imorgon bjöd mormor med mig på lunch med henne och mamma, det ska bli mycket kul att träffa mormor som det var väldigt länge sedan jag såg. hon måste ju få hänga med lite mer i zions utveckling än på facebook haha.


på onsdag ska jag följa med magda och sophie på en heldag med shopping och bara vara tjej för ett tag. nu ska jag fortsätta lyssna på gamal musik jag hittade igen på 2 mp3 spelare jag hade för flera år sedan haha. sen sova. godnatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards