Alla inlägg under november 2007

Av carolina - 30 november 2007 12:36

blä sitter i eckel skolan just nu, bajsa på maten som va idag sophie hällde över keptchup haha å erik snacka arga krejer.. hua men de funka!


igår gick ja å victor på hockeyn, skulle ha ståplats men den kom de två snälla påjkar å fråga om vi ville ha två sittbiljetter, phett passande! men ganska sämsta platser men de funkade.. grymt bra match, haha.. sen gick vi hem å typ blev massa bråk så nu ska ja försöka bo hos victor ett tag sen skaffa mig egen lägenhet som sagt.. kommer bli helnice! idag ska jag jobba, ska iväg nästan på en gång efter skolan, hem å hämta andra jeans å mobilladdaren =) ska tagga till lektionas nu, ska göra en tidning med lina å emelie, hur fan ska de gå? x)


nåja nu satte blindebengt mig i arbete så bajs.

*

Av carolina - 29 november 2007 16:46

sitter nu hos grannen, även mammas bästa kompis, å lånar internet.. hänt så mycket, å jag orkar inte berätta men haft det både väldigt bra å väldigt dåligt.. nu är det på tal igen om en lägenhet, med eller utan victor, jag klarar mig husomhellst.. men måste härifrån iallafall så enkelt är det!


varit sjuk i veckan å hostan börjar ta över min kropp, känner mig helt slut just nu, spelar ingen roll vad.. måste in på sjukhuset, å det snart!  


i morgon ska jag jobba och tjäna in lite pengar, annars vet jag inte alls.. vill på hockeyn me victor men han ska me nån annan, pure shit! är egentligen inte alls på humör för någonting just nu å det mest för att jag måste få min egen tid att tänka lite! ska tagga ner till min egen lilla crib nu å göra inte allt för mycket.. vänta på ett samtal töjp! bajs

Av carolina - 25 november 2007 17:43

i fredags kom sara och johan hit, mucho kul! försökte få hem victor till mig för att han skulle få träffa dom också.. så ringde jag honom och tjatade men han la på, så kollade jag bakom mig efter några minuter så stog han där, haha qutie! var bara hemma hos mig och myste med film osv.. sis drog åt mitt hår men de e dags att ta ut de å köpa nya ringar..


igår drog vi på birsta å strosade omkring sen hittade jag en mobil som jag ville ha, ringde papi å han kom köpte den.. å senare köpte victor också en sån, hah snacka om att vi kommer strula ihop dom.. åkte te älsk å sen drog vi över till chricke å martina, dom hade lagat phett go mat, mummaaa.. kollade film, spela spel å kort.. phuuuuun! ville å skulle ju egentligen vara med flickorna igår men har inte kunnat ringa å ingen ringde mig heller ;(


sov iallafall hos victor inatt å sen klev vi upp tidigt å fick skjuts till mig för att säga hejdå till sara, johan å ronja.. skrev ett brev till jultomten från ronja också, haha sött! sen åkte vi till ikea vid två tiden å mötte upp sophie, har gått omkring där tills nu typ, helt slutt!! christoffer, evelina, daniel och mattias var där, idolerna azåå.. DANIEL<3 känner mig som en liten fjorsk men allvarligt så är han bäst av alla, fattar inte hur han kunde åka ur?? ;s


nu ska vi hem till mig om ett litet litet tag, sen ska vi sola å sen vet jag typ inte? hem å sova kantje (?) vore phett schhöönt! förlåt safiniiii, om du sere här så får du boka in en dag i veckan för att leka med barbie med mig! har stressat igenom detta inlägg för att vi ska snabbt iväg nu, det finns mer att bjuda på men det är inget som jag varken orkar eller hinner skriva om just denna härliga eftermiddag! kort sagt så har jag haft en king helg faktiskt! men jag får ta å säga förlåt till dom jag bokat in mig på..


JAG ÄLSKAR VICTOR!

å ni som säger att vi är ett falskt förhållande, puppa på er! :)

Av carolina - 22 november 2007 09:55

JAG VILL HA MITT INTERNET NU!!! 


shaiiiisseeeeebajs

sitter i skolan å har matte, ska göra nå skit i excel, dö trist verkligen..

igår var sämsta dagen på länge.. var hos tandläkaren å borrade utan bedövning, höll på svimma så jag fick ligga softa i stolen ett tag innan jag fick hjälp upp, samtalade med sonja i telefjux ett tag samtidigt som jag traskade hemåt.. sov från 10-2, de behövdes! hade för ont för att gå till praktiken.. låg och stirrade i taket några timmar också tror jag.. mitt ansikte är helt krashat för allt jävla böl.. lol -_- kom  på att jag skulle rå om mig själv lite så jag tog mig ett skönt skumbad med ljus osv.. hann klä på mig osv innan victor kom, kollade lite på fotbollen sen gjorde jag mat åt honom.. gick och la oss i säng ganska tidigt och pratade lite.. sen åkte han hem vid 11 eller så, retades lite innan han stack, schyyysstt.. ;( ville verkligen inte sova själv men försökte somna så fort som möjligt så jag slapp tänka på det!


kastade sönder mintelefon igår också, gick i två bitar.. =((( så  nu är det bara att önska sig en ny mobil som matchar mina hörlurar och minneskort! BAJS Å KISS!


i helgen ska jag iallafall hooka upp med mina fina flickor.. jag vill ha annat att tänka på! jag är för kär för sån här skit, jag orkar verkligen inte!


jag älskar dig.

Av carolina - 19 november 2007 22:06

upd.

han den där killen, han går miste om så mkt..

fyfan.. snacka om att vara osäker på sig själv..

han vet inte vem han är än, vem han vill vara, vad han är..

ta reda på det innan du fortsätter plåga andra..


PISSA PÅ DIG 

Av carolina - 19 november 2007 20:40

med egna ord från helgen:

åkte till safina i fredawgs å typ softade lite med data sen tevän.. träffade victor på bussen innan, hm brandbil? jaja, fick hämt av idapå natten sen såv jag hemma hos victor.. drog somsagt på parken, askul! fyfan, länge sen jag hade så kul faktiskt! träffade massa roligt folk och att papi var med var ju bara ett fett stort plusssss! björnan var typ hur griiim som hellst! pappa drog ur hästsvansen å rockade loss som toker! var värsta överbeskyddande också vad gäller snusk som var på en, så mycket jag älskar min pappa alltså! sen skulle vi gå hem, jag och sophie, skilde oss från pappa.. hade asunt i fötterna så gick vi pratade om jocke och att han gärna fick åka förbi, också några sekunder efter så kom han brummandes! hahah, så jävla cleant! såv som idioter sen typ gjorde jag inte så mycket på söndagen, victor kom senare iallafall så vi myste med ett bad sen spelade vi lite kort och fikade.. =) mysig kväll enligt mig! 


idag var det typ helt sjukt med jobb för mig och emelie på jobbet.. hua, hann knappt med oss så vi får fortsätta jäkta imorgon eftersom all mat ska iväg skit tidigt! help.. även att jag måste kliva upp typ 5 imorgonbitti för att hinna med mig, kunna ta bussen från victor sen passa tider osv.. jaja.. nu ska jag fortsätta göra ingenting? lol -_- 

Av carolina - 18 november 2007 22:40

Carolina är fattig på internet just nu. Hon har nyss flyttat till lägenheten, hon kommer förmodligen få sitt internet den 1 december så stå ut :P

Just ja det är Carolina älskling som skriver, inte Victor utan SOPHIE =) Vilken ära! 


 Igår så drog jag Carolina och henne papi på parken för att kolla IN Björn Rosenström. Hade aldrig varit där förr men de va en massa folk, trodde de bara skulle vara gamlingar men icke. En liten besvikelse men aja de går de med! Carolinas pappa började med att bjuda på öl, gottans. alla Carolinas fans va där, tror hela byn va där :P   Vi rockade loss till Copy cats, ett cover band.  Även Carolinas pappa va på G och rockade loss så jag trodde nacken skulle gå av!   Sen va de bara att vänta på att björnan själv skulle starta. Jag & Carolina stod och pratade med Lina & Nadja och vem kommer inte förbi då, inget mindre än PINK LADY. Hahha. Henne kille får nog priset, bara man kollade på henne så fick man en blick, I KILL YOU. Som att hon vore någon Paris Hilton, men den bruden får nog äran att vara, Not wanted. När Björnan började så va det riktigt hålligång. Carolina, Macke, Hennes papi & jag ägde dansgolvet. Han höll på ca en timme, och inte en ända gång stod vi still. HELT GALET KUL!     Orkar inte berätta allt som hände, men de kankse Carolina lägger till sen.


Idag vaknade jag och Carolina hemma hos henne sega som fan. Hjälpte mamma lite med möblering, Carolina lekte Carola i tvättstugan sen gick vi till timrå i kylan för att köpa telefonkort och snus. FAN det går aldrig bussar i timrå, ville åka buss tillbaka men gick ingen så vi fick röra på fläsket tillbaka. Fan vad vi frös!         Nu pratar jag med Carolina i telen och hon myser med sin älskling, inte jag då utan Victor :P  


Måste bara säga, Carolina & Victor älskar varandra <3


Carolina du är en underbar vän, i just love you!


Have a nice life  / Sophie


Av carolina - 16 november 2007 12:25

no telefoni eller inet, buhu i cry me a river..


va på hockey igår med victor, äntligen kom vi iväg som vi sagt i typ hmm 2 månader kantje.. lätt kul match, timrå vann ju såklart mot hv med fina mål 3-1, grats! gick å köpte pizzaa sen hem käka sen sova vid 12-halv 1.. idrott imorse, slappt i gymmet.. somna på lektion l8er hohiiiiii.. nu sitter jag med madi här å hon glor som en sengångare med sina superduper fina ökon! =D


som sagt utan internet å hemtelefon, får tillbaka det den 1 december.. så nu blir det till att alla får ringa min mobil så jag får lite kontakt med omvärlden =) -070 61 45 744 call me! =D



Ovido - Quiz & Flashcards