Direktlänk till inlägg 22 november 2007

ge mig

Av carolina - 22 november 2007 09:55

JAG VILL HA MITT INTERNET NU!!! 


shaiiiisseeeeebajs

sitter i skolan å har matte, ska göra nå skit i excel, dö trist verkligen..

igår var sämsta dagen på länge.. var hos tandläkaren å borrade utan bedövning, höll på svimma så jag fick ligga softa i stolen ett tag innan jag fick hjälp upp, samtalade med sonja i telefjux ett tag samtidigt som jag traskade hemåt.. sov från 10-2, de behövdes! hade för ont för att gå till praktiken.. låg och stirrade i taket några timmar också tror jag.. mitt ansikte är helt krashat för allt jävla böl.. lol -_- kom  på att jag skulle rå om mig själv lite så jag tog mig ett skönt skumbad med ljus osv.. hann klä på mig osv innan victor kom, kollade lite på fotbollen sen gjorde jag mat åt honom.. gick och la oss i säng ganska tidigt och pratade lite.. sen åkte han hem vid 11 eller så, retades lite innan han stack, schyyysstt.. ;( ville verkligen inte sova själv men försökte somna så fort som möjligt så jag slapp tänka på det!


kastade sönder mintelefon igår också, gick i två bitar.. =((( så  nu är det bara att önska sig en ny mobil som matchar mina hörlurar och minneskort! BAJS Å KISS!


i helgen ska jag iallafall hooka upp med mina fina flickor.. jag vill ha annat att tänka på! jag är för kär för sån här skit, jag orkar verkligen inte!


jag älskar dig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards