Alla inlägg den 2 november 2007

Av carolina - 2 november 2007 19:24

hey, här sitter vi jag, fridis och ida och skriver på carolinas blogg! haha själv sitter hon och lockar håret!! Vi är btw hos lina, som fyller 18 år igår! haha, är massa folk här som vi typ inte känner men det är ju roligt att lära känna nytt folk, vist? :) nee nu börjar festen där uppe, kanske ska gå upp och vara lite social inte vet jag?


jaja, jag vet inte vad jag ska skriva mer, hmm. ehh, jadu. hehe, finns inte så mycket att skriva! jag ska gå upp och kolla vad dom gör där uppe nu iaf! frida får fortsätta skriva! BYE /MAJA



hwwwwwwwwwwwwwjjjjjjjjjjjjwwwwwwwwwwwwwjwjwjwjwjwj
wjwjwj! YEAH.

vi är jävligt sociala nu sitter typ en hel bunt uppe med folk och skrattar så jag måste gå upp snart, nu kom sandra ner och vilole hjälpa carro med håret, jippie! xP

 kisssssnödig.bye


nu är ajg tillbaka, nykissad och väldigt betlåten. carolina håller på och blir sminkad av sonja nu skitfin blir hon! undra om det inte är lite kareoki på g uppe?..

Av carolina - 2 november 2007 01:38

dagen har vell inte varit så händelserik, blev så att vi låg å slöade oss bara det har ju också med att göra att jag blivit pangpoff dö sjuk idag.. vi pratade om att gå på hockeyn också, men det blev ju nerlagt eftersom jag gnölade å stånkade för jag mådde så dåligt! -hemma kväll ftw. drog iväg på maxi för vi skulle handla lite gotta för kvällen, men, 1 det gick bara att ta ut 500 lappar, 2 mitt kort ville inte funka så.. vi åkte hem till mig berädd för filmtime, men utan godis? -_- ringde hit totte, vi ville så jätte gärna se 1408, ivriga för att få se den.. men det slutade i en massa gnäll å shit, så jävla dålig film! sämsta jag sett, men såklart det är vell en svensk som gjort den? -inte så konstigt då! så jävla ovärt att se den, blä!


min säng brakade förut också då totte rörde lite på sig, hihi.. så vi fick ta bort stångarna å ställa ner den på golvet, men det blev fan mysigare så! så nu ska jag strax se shrek 3 som jag lånat av totte å jag ska bannemig tvinga wikke å se den med mig också!


jag har nu varit oerhört snäll mot victor i två hela dagar, han har fått spelat tibia!  -ostört! jag luktar unk! jaja nu ska jag surpla i mig en festis å fortsätta skratta åt att papperet är slut på toa å wikke har inget att torka sketan med, ska nog vänta någon minut för att jävlas! :) 

hurrayy, 1 år å 9 månader! <3 

Ovido - Quiz & Flashcards