Alla inlägg den 10 november 2007

Av carolina - 10 november 2007 01:16

jag å sophie badade skumbad förut idag, å hade svin kul med skummet.. tror vi åt upp allt, för den var det bara massa vatten ;o sen åkte hon hem å safina kom, typ lodade ett tag sen kom sophie tillbaka.. drog sen å skulle köpa pizza, å sophie gick å träffade basse.. så stannade de nåt jävla eckel å sa en massa skit! vi fick vända å gå till sörbege för tallnäspizzan var stängd.. jag å safina hade askul, tappade hela jävla pizzan i mitt glas me trocadero i, fyfan vek oss av garv! sen blev vi massor med orolig för sophie för hennes mobil var avstängd å det hade gått 1 timme å 20 minuter sen hon sa att hon skulle komma tillbaka.. men tillslut så ringde hon, hon hade inte haft nå batteri.. heh! sen kom dwe å cece också, bara varit massa tokerier, å garv å jävelskap! schysst kväll iallafall! nu är cece å dwe påväg ut genom dörren, vi lär vell typ lägga oss å myzaaaaa å prata sen sleepsa ;D jag har tjejkompisar! =D nää.. nu ska jag upp å ta nå å dricka sen joina sängens händelser..


fett me bra dag det här varit iallfall! haft riktigt kul! <3

dwe, cece, safi, soo <3333333


saknar victor också! 

Ovido - Quiz & Flashcards