Alla inlägg den 8 november 2007

Av carolina - 8 november 2007 18:34

idag har det gått hyffsat bra, lite som blev fixat också vad gäller skolan! åt mat två ggr idag sen köpte ja å lina matlåda å käka.. sen tog jag några jättesteg å gick hem.. väl hemma så fick ja pizza, fetkrå, fetade i mig några pizzabitar å sen gick ja ner till datorn, mamma å jag skulle bära upp en såffa från källaren, stor å tung å vi höll på garva ihjäl när vi lyckats komma till trappen, hon höll på döda mig, haha! dom ha satt nya tapeter i köket i lägenheten, kingbra blev de! å jag ska ha mörkbrun å knallråsa i mitt rum, kommer bli fett najs!


har prov imorgon å en inlämningsuppgift som jag inte gjort ett skit på, å de känns inte som att det kommer hända så mycket under kvällen heller..


snälla döda tibia! de knullar wikkes liv.. enda han gör e å sitter där å ja blir irriterad å arg för han är så jävla seg.. blivit mer å mer nu också på senaste, orkar inte.. skulle till han men såklart blev de bara skit av de.. palla..

Ovido - Quiz & Flashcards