Alla inlägg den 13 november 2007

Av carolina - 13 november 2007 14:16

igår kom sophie till mig på kvällen, satt vid datorn å gjorde inte så värst mycket.. fast vi hade faktiskt kul.. :) satt å kollade på såna där cpspökvideos, åsså satt vi koncentrerade oss på varsin ruta på filmen för det skulle visa sig något, men suck så var det sån där idiot video då nån jävel verkligen vill ta livet av folk med att skrämmas som helvete.. börja grina å skratta som idioter, sen var vi rädd om as resten av kvällen.. kom vell i säng typ runt 2 något.. vaknade å mådde piss, hämtade hink å ringde till skolan, sophie gick å mamma kom.. satt å kollade efter bokhyllor å databord till mitt rum.. hittade några fräsha faktiskt.. när jag mådde bättre for vi till lägenheten å lämnade massa stuffs, sen ikea å köpte massa fina grejer.. fick även färgen idag också, så ikväll blir det måla av! =D brownie blir det iallafall, senare typ turkos eller rosa fondvägg :) hel nicii! köpte en liten dukpannå så jag ska måla något fint åt safina, hihi =D hm.. få se om victor hjälper mig å måla senare, hoppas med tårna att han kommer som en räddare i nöden då jag själv kommer lyckas sprätta färg i både näsa å anus på mig själv..


min fina mamma fyller år idag! STORT GRATTIS!! fast jag har dåligt samvete för jag inte köpt något, istället var det hon som var min plånbok idag :(<3 

Ovido - Quiz & Flashcards