Alla inlägg den 11 november 2007

Av carolina - 11 november 2007 21:35

eum, igår typ stack ju sophie å safina hem från mig efter vi kollat på nå spökklipp, spooooky, å jag vågade inte va hemma själv så ja fick skjuts av drugge den lilla biten te lägenheten å softa lite me jajja.. sen drog ja å mami te pizzan å drog i oss kycklingsallad å snacka massa skit, faktiskt trevlans! drog te wikke å komme ej ihåg va vi gjorde sen drog vi iaf hem te mig igen å så kom sophie å softa film å stuffs me oss.. såg den där fröken sverige, haha! de klättrade en megasize spindel på sophie å de blev kaos i rummet, paniken steg åt fanders! knäppte massa fina pics, luvluvluv.. sen somna vi så sött, klev upp å drog te ikea å käka torrburgare, men det satt sig bra i magen.. sen hem te wikke nu å här ha vi lega.. gett varandra massage å sådär.. fick nyss ett samtal, phnissaaa.. gopullan safi, skutt! hm.. nu ska ja kolla buss å sen tagga hemåååt å pussa jajja på pannan!


även är jag så kär i en jacka just nu så jag har lust att slita ut mitt hjärta!

vill ha vill ha vill ha den nå sjukt!


kliva upp halv 7 imorgonbitti, shoot me plix!

Ovido - Quiz & Flashcards