Alla inlägg den 7 november 2007

Av carolina - 7 november 2007 23:53

phyyypaan! sophie kom tillbaka till mig förut iallafall å vi typ ugglade framför datorn ett tag å snicksnackade lite, sen gick vi iväg på promenad till sörberge å tog oss en phet pizza att dela på, skrattade väldigt mycket å länge åt allt gött som kom ur våra käftar, både ord å mat faktiskt, ish! inte skrattat så på länge! frågade turken om dom hade släktträff i köket eller vafan de va frågan om, hörde fan femton olika karlaröster därinnefrån. höll även på att ta springnota, men såg att kameran stirrade linsen ur sig på oss, så ringring in the bell så kom lillturken springandes.. när vi kom ut så vare en stor jävla svart fågel som attackerade oss, blev livrädd.. men fortsatte gå bort till macken, sen kom den igen å störta ner mot oss å sen gjorde en usväng tillbaka mot oss -igen, hur sjuk fågeljävel som hellst.. såna ger otur också har jag hört? varför näbba just mot oss? luktade vi så mycket fisk? många frågor å så lite svar.. heuheueh! hon drattade hem 20 i 11 å skulle ringa/smsa när hon kom till datorn för vi skulle spela det där jävla beroendeframkallande spel helvetet, betapet.. men hon har inte kommit än å jag måste nog sleepa snart!


ska nog ta modet till mig imorgon å ringa på lägenheten jag och victor ska försöka ta över, hua mamma jajja säger att jag måste visa att jag kan ta ansvar.. så får som sagt bita mig i fingret å slå nummret till bennet å snacka.. 

 

har typ dött av saknad idag! ska nog försöka träffa victor imorgon så han får knäppa massa sexy pics på mig också =D great! jag älskar dig!

Av carolina - 7 november 2007 15:53

NÅ SÅ JÄVULSKT MED GRATTIS TILL MAJA! KLARADE KÖRKORTET IDAG, STOLT JAG ÄR ÖVER HENNE! NU BLEV JAG SJÄLV TAGGAD SÅ NU JÄVLAR SKA JAG SÄTTA IGÅNG RIKTIGT JAG MED SÅ JAG FÅR DE NÅN JÄVLA GÅNG SÅ JAG SLIPPER FRYSA PÅ HUSSHÅLLSPLATSER I VINTER! 


inatt sov min gullgos hos mig, han kom vid elva men det var det värt! myste lite sen somnade vi skönt.. klev upp halv sju och struttade iväg till sörbergeskolan, hua vad tråkigt.. fanns inte allt för mycket att göra där precis! sen gick jag vid 10 å skulle till kuratorn, men såklart så var hon inte där ;@ blir fett me lack! träffade sophie å hon hade hål till typ 3 så vi tog datorer å satte oss i korridoren, och där stannade vi resten av dagen, tills nu dvs. suttit å lyssna musik å haft roligt bara å spela det där fattiga spelet.. betapet? sen fick jag mat också, tack! varit en hel dag på skolan utan att ha behövt varit där, det är ganska sjukt! men så nu sitter jag här hemma å väntar på att sophie ska komma tillbaka, så då ska vi vell flytta massa grejer till lägenheten å sen mysa?


saknar victor aningen mycket!

Ovido - Quiz & Flashcards