Alla inlägg den 14 november 2007

Av carolina - 14 november 2007 15:35

nu är jag fett glad aså, victor sa att vi skulle äta pizza idag å att han skulle vara med mig idag! wii!


idag var ju grupp 2, dvs emelie, frida, jag å danne å peder egentligen men han var sjuk sen va micke , nåja vi var på  nått mejeri långt åt fan, långt över viskan eller vafan sjön heter x) fick smaka på massa olika mögelostar osv.. fick jätte snygga plast kläder också för den delen, för vi skulle in i själva göra-ost-rummet.. gick å hejade på fåren, dom posade som till ett familjefoto ganska creepy.. somnade som ett barn på vägen hem, schöönt.. åkte in till hasse å hälsade på å fick mackor, haha alla var tvungen göra hans special macka: leverpastej, tonfisk, paprika, bacon å rostad lök? hahah.. weird gubbe! for sen igen.. å vi stannade på macken så jag fick köpa choklad åt mamma, man blir ju glad av choklad, så! =D ska packa lite grejer nu å sen köra ner.. sen invänta victor! 



Av carolina - 14 november 2007 00:23

har hänt mycket skoj idag.. efter ikea så drog jag och mamma till mormor på kaffe, moster kom också den tjatterkvarnen.. mamma fick fina presenter, vill också ha! hm.. drog hem å packade lastbilen med massa saker å skjutsade ner till lägenheten, börjar få ner massa av mina grejer nu också.. sen ringde sophie å hon skulle komma å hjälpa mig med målningen, älskling kom också! mucho fun! hade kul som fan medans vi måla.. victor å sophie tog ett träningspass på cykeln, haha.. sen hoppade victor i badet, å jag joinade.. sophie satt å kolla på, hah stackarn! =D stökade undan allt skrot.. väggarna blev bra men bara lite chockad över att killen på astors sa att 3 liter skulle räcka till två lager, men det var knappt så det räkte till ett, å vi tog tunt lager också, hmm.. mamma ska ringa imorgon å fråga hur fan han tänkte, haha! sen drog victor hem å vi saknar varandra som skit.. sophie sitter just nu uppe med mamma å pratar snusk, vilket dom gjort i 30 min redan.. schööst! hm.. ska locka håret strax sen lär det vell bli sova, ska upp till skolan 9 imorgon å åka å smaka å lukta på massa ostar långt åt fan, kul! =D grupp 2 is the fuckin' shit! love yaaaaa'll! ha det bra folks!


jag älskar victor! 

Ovido - Quiz & Flashcards