Alla inlägg den 9 november 2007

Av carolina - 9 november 2007 14:22

så jävla kul igår hos victor, hhauahauhahu! 


ställt klockan på kvart i 7 men viskade till wikke att jag ville znooza lite så 7 blev det eld i baken på mig å kutade iväg till bussen. emelie, emelieN, madde å sophie var på bussen, fun! hade massage på idrotten å jag fick massera danne så nu kan jag bannemig, magiska händer! ska ge victor massage någon gång också.. :) sen engelska å ja va fethungrig å blev supernöjd när jag fick mat i mig, men magen fick ont.. sen samhälle å ja lär ju inte ha klarat provet iallafall x)


sophie väntade på mig tills jag slutade sen så gick vi hem till mig, hade lite snökrig innan vi gick in, älskar snön! fall älskade flingor, fall! så nu är vi hos mig, sophie ligger å gosar med ninja i sängen å vi ska försöka få tag i safina! prutt på er..


aj lav maj wiggah 

Ovido - Quiz & Flashcards