Alla inlägg den 5 november 2007

Av carolina - 5 november 2007 14:19

inatt somnade jag runt två, pratade telefon med victor in i det sista medvetandet för kvällen.. han skulle väcka mig i rimlig tid så jag hann med allt innan jag skulle ta bussen 20 över, men han ringer mig 10 över, så jag fick ta 55 bussen istället.. kom dit å började pyssla på i restaurangen så ringer hasse å skäller ut mig å frågar vafan jag gör där, så då packade jag ihop mitt å gick därifrån.. skulle ta bussen hem sen till skolan men stötte på sonja så jag hängde med henne in till stan, köpte frukost, en yoghurt? sen upp till nti å hålla utkik efter victor, fick träffa honm ett tag innan han började sin lektion, myzpyz! surrade lite med maki sen drog ja ner till bussen, lång väntetid, å det visade sig att den bara gick till timrå, hoppa av där å gick till sirwan's å hejade på subhan typ.. sen bussen hem, in byta skor, gå till skolan..


fick alternativen upplästa en gång till å beslutade sen att fortsätta min utbildning med praktikdagar på sörbergeskolan tills efter jul, jag tycker inte att jag lär mig något där men jag behöver få betyg i storkök så jag är tvungen.. sen gick jag till sjuksyster å bokade en tid för kuratorn, imorgon.. så jag fick ledigt imorgon fast ska dit å prata vid 1, sen börjar jag på onsdag på sörberge.. bättre än inget, eller hur? man kan ju inte skolka från hela livet, inte hela tiden! ush.. är glad att det löste sig på det här sättet, det kunde blivit värre! 


så nu ska jag upp i duschen, mitt hår är som bregottsmör? sen ska jag åka till ikea å ta en middag med min finaste victor, sen på maxi handla gotta sen hem till honom å plugga! saknar min karl!


Ovido - Quiz & Flashcards