Direktlänk till inlägg 23 april 2010

min snälla mamma..

Av carolina - 23 april 2010 12:40

ännu en dag då jag gått en trappa ner och lånat upp datorn. min snälla mamma hade faktiskt varit en sån ängel och lämnat nyckel i brevinkastet åt mig såg jag när jag kom hem i morse, just för att jag skulle kunna få låna datorn. hon är så fin som slänger en tanke på mig. tack.


gott fika på balkongen, varit ute en sväng i gungan. zion sover nu förmiddag. jon kommer nog strax hit och ska ta med sig lilla älsklingen hem till sig igen. försöker få tag på sophie utan att lyckas, vi går om varandra. och jag kan inte förstå varför jag får hennes sms typ ett dygn senare än vad hon skickar dom?


jaja, nu ska jag släpa fram damsugaren och passa på att städa lite medan skitongen fortfarande sover. jag hatar att jag fått sån städnoja, damsuger varje dag.. minsta lilla gruskorn jag känner så måste jag damsuga.. inte undra på att elräkningen är så hög? haha. jaja.

peace.

 
 
Terese

Terese

25 april 2010 14:28

Vilken fin bild på dig å Zion.
Vart e det du bor nu kram

http://dice.webblogg.se

 
Ingen bild

Morsan

25 april 2010 22:11

Gulle dej, älskade barn !
Klart du får låna datorn så mycket det går.
Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards