Alla inlägg under juni 2009

Av carolina - 20 juni 2009 22:53

ja, så har vi kommit ända in på midsommar..

min dag var helt underbar tillsammans med massor med folk ute i skillinge. åt galet god mat, delade skratt och då och då roliga snapsvisor. senare på kvällen åkte vi upp till mamma och pelle och mös ute i det sköna vädret, trots lite kyla och många  arga mygg så hade vi det väldigt trevligt. for sen hem hit till farmor och farfar och nattade. själv är dom uppe i boden och firar, önskar dom glad midsommar!


annars går allt så smort, zion är helt underbar. bara äter, skiter och sover.. då han är vaken vill han mest bara gosa och gnölar då tills han får komma till en varm och mysig famn. han är bara så ooootrolig min älskade lilla bebis!


ja, ska nu gå ner till jon igen och se tv efter jag kollat lite till efter lägenhet.. jo, det blev ju knas med hyresvärden så vi fick inte min önskade lägenhet som vi hoppats på.. men vi har fnys om en annan nu, hoppas det är något som faller oss i smaken!


vill avsluta med att be om förlåtelse till min kära farmor och farfar för att jag suttit vid er dator utan att fråga om lov först! hihi!  

Av carolina - 8 juni 2009 14:53

guud sån härlig helg jag haft det! mamma hämtade mig i fredags så följde jag med henne hem, vi köpte lite gotta och myste i soffan. på lördagen åkte jag in till stan och plockade upp sophie sen for vi på birsta och strosade, träffade lina och så himlans glad jag är för din skull!!!

det var meningen att vi skulle se på en lägenhet i lördags men det blev lite missförstånd, men vi ligger bra till sa mamma så vi ska få se den den här helgen om jon kan dvs. hoppas så mycket på den lägenheten så det är inte sant. så fin är den! nå, på lördagen efter jon hade kommit så handlade vi massor med gotta på maxi sen åkte vi till morsan och kröp ner i soffan igen, mysigt. igår fick vi skjuts hem av syrran, tack.


idag har vi varit på bvc och den lilla klumpen väger nu 5210, goseknölen min! 

imorgon eller på torsdag åker jag upp till sundsvall igen för att se på timrås student, min gamla klass. jisses, ja men det ska bli riktigt kul! sen blir det jons student på fredag, jippo äntligen.


nu ska jag städa undan lite här hemma och sen servera zion mina termosar. 

peace.

Av carolina - 4 juni 2009 08:18

tänkte bara skriva att jag älskar zion över allt, världens mysigaste och helt underbaraste lilla plump! men för det så står inte allt rätt till.. 

pappa kan du inte komma ner? behöver någon som verkligen känner mig.


- du, man kan inte så utan att skörda..

Av carolina - 1 juni 2009 20:54

idag var vi på bvc, den lilla kraken hade tänkt bli riktigt stor han. 4950g nu och 56 cm lång, hur i helsike? haha. ja han har ju lite hull att mysa på min vackraste!


i helgen har pappa, therese, barnen, farmor, mats och christian varit här och grattat mig/oss. tack för presenterna, väldigt braiga! i går var vi upp till sundsvall och var på christians konfirmation, tänk att min lilla kusin är så stor nu. ja, det var fint iallafall.. det lilla jag hann se innan fisen blev hungrig.. då jag missade det bästa också, crap! var förbi syster också och fick massa paket, väldigt bra saker där med! tack alla! 


imorgon hade jag tänkt börja med lilla projektet, slipa och måla sängen.. något har jag ärvt av min mor, och det är min kreativa sida.. men ja, det verkar samtidigt inte som en så bra idé det här med sängen, det lär ändå bara bli halvfärdigt då jag kommer hinna slita på sängramen 10 minuter per dag ungefär, eftersom lilla zion tar upp all mammas tid, men jag klagar inte. för hellre vara med zion än ge sängen lite kärlek! 


nå.. blir mer skrivet imorgon, någon kallar på vandrande termosen! 

Ovido - Quiz & Flashcards