Alla inlägg under augusti 2008

Av carolina - 31 augusti 2008 16:24

vila i frid älskade vän. 

Av carolina - 30 augusti 2008 21:18

är hos ludde just nu med emil, emil, pelle, alex, jon, jimmy och tommy.. kadde sprang iväg på krogen.. vi ska åka till sörfjärn eller vad det heter och rensa puden haha.. var med olle, häggen, fredrik och pecka förut men sprang till jon med vinet..  ska åka om en timme ungefär..


skulle egentligen till daniel ikväll på grillfest för han fyller år, grattis till dig vännen iallafall och förlåt! :)


jag älskar jon! 

Av carolina - 29 augusti 2008 18:09

idag har jag shoppat loss, handlade lite nya kläder på rea stången på gina tricot, jag lyckas alltid fynda! halsduk och ny mössa också, liknande den som någon tog av mig... köpte två halvstora dukpannåer också, ska måla en fin bild på jon och ge honom, kommer bli fint.. har jag något att pyssla med några dagar också :)


betalade alla räkningar idag, så nu är man snart luspank igen.. haha typiskt! 


har varit med olle, fred och marcus idag, har varit kul! :) köpte lite vin förut som jag ska smutta på ikväll eller imorgon, får se vad som händer. det är ju lyskväll imorgon vid kusten, kanske skulle dit.. om jag inte drar till sundsvall då dvs! 


jag är så jävla skakis så jag ska lägga mig ett tag, har nog druckit lite för mycket kaffkaff tror jag :/ peace! 

Av carolina - 27 augusti 2008 11:09

igår städade jag hela lägenheten i ca 6 timmar.. galet slut var jag efter det! sen låg vi bara framför tven och kollade på våra kära flickor i sex and the city.


lina ringde tidigt imorse och frågade om jag ville med och plocka svamp med henne och johanna, men jag är fortfarande sjuk så jag stannar hemma! ska bara ta det lugnt idag, tills då jon kommer hem då.. då jag hoppas kunna åka med till willys och handla, annars blir det sura ica. fick min lön igår, närmare 10 000, så jag är skapligt nöjd och glad! dock rinner dom lika fort ur händerna med alla räkningar jag har..


sitter här och myser i jons kläder och fryser och är just nu riktigt förjävla avundsjuk på sophie och tjejerna som just nu snart är på plats i ibiza. fick ett sms om att imorgon ligger det 4 donnor på stranden och lökar. man kan ju bara önska.. jag hoppas att dom får en härlig semester iallafall och att dom njuter lite åt mig också! :) skulle behöva lite sol och värme här hemma i sverige också! hösten är påväg och dags för lite nya inköp av kläder då också, det får bli nästa månad! :)


jag älskar dig pappa, mer än allt!

Av carolina - 24 augusti 2008 12:03

typiskt att man ska dra på sig en förkylning nu då.. är jätte sjuk och har ont i kroppen men jag jobbar ändå, det är ju sista dagen idag.. känns väldigt tråkigt samtidigt som det är skönt!


igår kilade vi iväg till frida och tedi, jag, jon och emil.. som hade köpt massa godis, chips och dricka att bjuppa på medans vi spelade rappa kalja (?) kul  var det iallafall, riktigt trevlig kväll! jag gick hem vid 12 för att försöka sova.. vilket jag lyckades med efter mycket om och men.. nu sitter jag här på jobbet och vi har nyss ätit lite lunch, har lång tur idag.. fram till halv 7, men det ska nog gå bra trots att jag är så trött! ska dricka lite kaffe så kanske det blir fart på mig! hade tänkt gå ut i solen lite och plocka bär..


kan inte sätta punkt..

1/3

Av carolina - 22 augusti 2008 15:31

vi gick iallafall iväg till lina och fredrik igår, dom hade haft det underbart! man funderar ju själv på om man ska spara lite pengar och flyga iväg någonstans, vore mer än härligt just nu! stannade och såg lite på hells kitchen och en bit på sex and the city, sen sprang jag hem i pausen.. såg klart sen gjorde jag inte så mycket mer, la mig i sängen och somnade gott!


just nu sitter jag på jobbet och ska strax laga lite mat åt oss, hoppas på skjuts med ola senare eller så får vell fredrik ställa opp, igen.. snart slut på det nu.. har bara idag och två dagar till sen är jag fri, fast det är ju synd det också!


igår sökte jag lite nya jobb, då också som personlig assistent.. vi får se hur det går med det :) ska iallafall kontakta vikariepolen på måndag för att skriva in mig, det kommer man ju någonstans på iallafall!  


drömmer så mycket mardrömmar just nu, jag känner stor oro i kroppen..

Av carolina - 21 augusti 2008 20:58

im so into sex and the city!


förövrigt är jag trött och less idag, jag orkar inget längre, hej då på dig. 

men tur att mina tjejer är tillbaka ikväll då och ger mig ett leende på läpparna, så jag inte sunkar ner mig som en och annan deprimerad människa med förnamn bo-rolf (tro mig, som är deprimerad för mer än sitt namn). 

kort sagt, det är tur att ni finns där i tvrutan!

 

ikväll kommer lina och fredrik hem,dom ville att vi skulle komma över.. men jag vet inte jag, vill klart träffa dom, men tillsammans med han? jag överlåter allt till mina fötter, för själv orkar jag inte ta några lätta och framförallt inga svåra beslut idag.. glöm!


less är bara förnamnet. 




tack pappa för att du finns.

Av carolina - 21 augusti 2008 19:26

a drop in the ocean
a change in the weather
i was praying that you and me might end up together
it's like wishing for rain as i stand in the desert
but i'm holding you closer than most 'cause you are my heaven

i don't wanna waste the weekend
if you don't love me, pretend
a few more hours then it's time to go........


Ovido - Quiz & Flashcards