Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

apselut..

Av carolina - 3 maj 2010 09:21

och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag hade redan ätit hemma för jag blev så stressad men dom bjöd på spett och grejer, gott! var meningen vi skulle åka spela brännboll och jag vet faktiskt inte varför det inte blev av för dit for vi iallafall haha.. for istället in på memento. rätt okey ställe men inte det bästa jag vare på. blev även utslängd av ingen anledning alls typ. var snäll med en kompis bara. men ja vakterna var ju helt på snurren börja svära o skälla för att jag inte ens hade den där garberobs lappen på mig för  min väska och allt var i någon annans hand där inne och jag höll på frysa ihjäl.

frida och niklas tog bra hand om mig iallafall, gick iväg sen och hade ingen annan rinnga för tillfälle än jon så men där blev de ju också massa strul. vi gick bort på max och tog en taxi hem iallafall. annars var kvällen helt super.


i går var maja, alex, sabina och rickard förbi, trevligt med lite sällskap. sen plockade jag upp lina på vägen in till willys och hon hängde med hem hit och som vanligt hade vi massor med roligt. tråkigt att hon fick gå ända hem på kvällen bara. idag ska vi sola, om syster kan ta zion i ca 1 timme eller så. imorgon ska jag och sara ta en syskondag och åka och simma och lite annat. på onsdag blir det att träffa lina och bastian, go bebisen! ska också klämma in linda och hennes tvillingar. torsdag är fullt upp då jag ska baka och greja inför zions födelsedag som vi firar lite smått här hemma på fredag. dubbelkalas för Z och meja på lördag eller söndag, minns inte vilken dag. men det blir toppen vilket som! tänk att min lilla bebis blir hela 1 år.. jag vill stanna tiden ett tag nu.


JAG ÄLSKAR MIN ZION!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Av carolina - 27 april 2010 23:23

inga tänder ännu har kommit fram och zion sover väldigt oroligt.. men men, såg idag att det spruckit upp lite på höger sida så den kommer nog snart. idag var jag ju och lunchade med mamma, mormor och sara följde också med. det var mysigt, dock hann i...

Ovido - Quiz & Flashcards