Alla inlägg under mars 2008

Av carolina - 31 mars 2008 14:52

.. myste framför teven igår, kollade på slutet av hockeyn sen nån skräckis och sen swimfan som jag redan sett ett antal gånger men den är bra :) pratade tele med jon ett bra tag, det bröts och trodde hans batt i telefonen dog men han hade fortsatt prata med sig själv jätte länge sen ringde jag upp igen, haha! la på runt 2 kanske sen packade jag ihop inne i tvrummet och hoppade i säng.. ninja myste på mitt bröst hela natten, jag bara älskar min fina kisse! hade ställt klockan på 10 men vaknade runt 2? fredrik kommer hit sen och vi ska gå på birsta och kolla på presenter osv :) nu ska jag hopp i duschen och packa lite.. önskar att sophie kom hit efter skolan sin :)


jag älskar dig! 

Av carolina - 30 mars 2008 17:07

vaknade vid halv 12 och insåg att sötnosen redan hade dratt :/ så vid kvart över 12 åkte jag hemöver och började städa, blev precis klar.. och nu håller vi på och lagar till mat åt oss och kaffe och grejer till dom som kommer :) vet inte hur det blir idag om jag åker eller inte..

nu kom folk.. hej


update

blev lyckat tycker jag iallafall :) maja, jenny, moster, mormor, jane, cattis, mamma, jag, maria och anette var det som var här.. sålde för 1800, det funkar vell iallafall för att vara första gången :) jag ska ju inte klaga precis! fikade massa gotta och pratade en massa.. skulle ta bussen som gick kvart över 9 från stan men folket kom iväg härifrån vid 9 så då hann jag inte.. känns kasst som fan att jag inte kan vara med kärleken...... men fredrik kanske skulle hämta mig imorgon så ska vi gå på birsta och kolla efter en present åt lina också :) ska lägga mig framför teven med mamma tror jag och se på något tills hon ska natta.. sen fixa datorn på mitt rum så jag kan uggla inatt.. aja, ska typ mysa till det nu, ta på mig nå mysiga kläder, värma vete kudde, ta en kopp kaffe och slänga mig i soffan och vänta på ett samtal från jonbibs..

tack alla för ikväll!


jag älskar dig

Av carolina - 30 mars 2008 05:26

jää, drog iväg till sophie förut efter lite stress at home.. myste till lite med min egna lilla stjärna :) sen drog jag och en av mina hemliga kärleks vänner ut på stan, fick åka med carro dit, och jag vill även ta och gratta henne tíll körkortet! hurray! var fett mycket folk ute och träffade massa folk man kände så det var riktigt kul! mestadels så dansade jag med linus, vilket var superkul för vi var fett heta tillsammans på dansgolvet haha blev helt svetty bläsh.. också stötte man vell på folk man knappt kände för att se ens, som bara är värd att spotta på men yää right on, buuuuuu.. drattade på max efter stängning och på vägen dit träffade jag fagervikare som skrattade gott åt mig, kul dudes! ;/ vi tog oss ett rejält orginalmål, det satt fint i skattgömman kan jag ju lova er allesammans! drugge kikade förbi också, fun fun! fast det blev lite gagg mellan han och pato, haha cheeses.. sen fick vi skjuts av dana och hans bror hem, så nu ska vi lägga oss och mysa sönder och sova som stockar..


ringde till jonen förut men han låg och sov och ville prata imorgon istället, trist :/ ..men hoppas att han haft lika kul som jag ikväll iallafall :) anyway.. sleepsa nu, gnait!

Av carolina - 29 mars 2008 16:30

update.

åt jätte god mat som mamma lagade, satt och pratade en massa sen ringde jag en massa samtal så att folks kommer imorgon :) sen slängde i två tvättar, sen klippte jag keke och fint blev det faktiskt :) fick en slant för det också så det var lättförtjänta pengar :) mamma ska betala en av mina räkningar så nu kan jag känna lite lugn i kroppen framöver och åka till jon kan jag göra :) nu serverades det öl till mig så hopp i ett bad eller dusch så man känner sig lite fräsh sen dra iväg.. väntar bara på att min solstråle ska ringa <3

jon jon jon jon jon jon jon jon jon jon jon jon jon jon jon jon jon jon jon jon


woho skojjar du att denna dag har varit helt underbart, fixen! har varit helt kanon, fast det enda negativa var att jag var så lat och orkade inte kånka med min egna bräda så jag hyrde en där.. och den var helt sne och vind typ.. eller jag kunde inte stå riktigt på den och bindningarna var helt fuckd up och det tog överdrivet lång tid för mig och pappa att få loss ena min fot också fick jag panik av att sitta fast, och pappa cutta mig i handen så jag började blöda haha! sen gick jag in och klagade och fick en ny bräda som var betydligt bättre :) hoppade en massa och for i massa små stigar, hade fett kul för mig själv :) killarna som var där var helgrym! blev med på en liten filmsnutt jag med faktiskt.. sen åkte jag ner då jag blev som en spisplatta på högsta värme.. och lekte med småsyskonen istället :) åt hamburgare och nån macka och klunkade i mig dricka :) sen åkte jag lite till sen fick det vara nog och vi for hem..


nu har jag gått igenom räkningarna och ska snart duscha sen äta föda.. ikväll ska jag in med mamma och keke på krogen och dricka lite bärs sen hoppas jag sophie kommer ner och umgås.. sen förhoppningsvis träffa emil och parta vidare in på sena natten :) ska iväg och handla fika tills imorgon också så damerna har något att tugga på under ljuspartyt :)



Av carolina - 29 mars 2008 09:56

drog iväg på min glansiga cykel igår och for till sandras lägenhet där daif, niklas, simon, lina och nadjar var :) satt och drack lite sen traskade vi upp på o'learys efter ett tag.. mötte maja och massa folk där och hade kuligt! :) träffade folk som man inte sett på månader och det var über.. sen vill jag tacka isak för aqua tinin :) dansade och tjoade.. uppträdandet tror jag inte var så jätte lyckat för dom, men men.. :/ fortsatte in på sena natten, vi drog till timrå puben efter det, haha och där var det ett jäkla liv.. jag och lina dansade massa och träffade folk folk och åter folk.. blev massa bråk med nån snubbe också, haha jojo det säger jag allt! sen tog jag min lilla röda och cyklade hemöver :) fick sött sms av karln innan läggdags, höll på att somna sen blippade det i telefonen igen och då var det sophie :) hon ringde hem till mig och vi pratade på ett tag :)


nu ska jag kila iväg, lite bråttom nu.. ska till sidsjön iallafall med pappas familj :) hejs! 

Av carolina - 28 mars 2008 21:59

beställde hem pizza förut som vi satt och mumsade i oss.. sen fixade och donade jag lite :) slog mig ner framför datorn och pratade med lina så nu är det in till timrå som gäller.. cykla även, psyk! aja väl valda växlar.. swich, hejdå!

Av carolina - 28 mars 2008 19:09

here we go.. på plats hemma nu, snabb resa och allt gick galant :) fick åka med lina och fredrik till gnarp och ta bussen därifrån så det var skönt! tog mig en macka när jag kom hem, och sen hör man keke gapa och härja inne i badrummet, fan tänkte jag som var så nummer 1-nödig men det blev bara till att hålla sig för glatta livet.. ska ta och rensa datorn nu sen lägga lite planering inför helgen, sen gå igenom räkningar osv.. sen, sen ska jag säga er att jag ska bada och då också med en bok i handen :) eller träna först också ju.. döh! saknar redan bsjö folket :/ nåja.. hej tipp tripp hej hopp i dopp!


för en annans del blir det till att skratta inälvorna ur sig ikväll  


jag älskar dig! 

Av carolina - 28 mars 2008 13:10

..igår var det mysa som stog på schemat för hela dagen.. jag, jon, alex och kädi gick och slängde i oss pizza och det är länge sen jag födade det nu så det satt fint i min lilla skattgömma :) sen var vi bara hemma och tog det lugnt, såg på tv och spelade xbox osv.. på natten kom lina och fredrik hit och spelade massa spel med ida och marcus, ångrar lite att jag inte var med för dom hade riktigt kul lät det som :) gick och skulle vila ett tag bara och sa åt jon att väcka mig efter ett tag men vaknade imorse och insåg att jag sovit som en stock och inte fasen blev jag väckt inte :/ men men.. underbart att se min fina ängel det första man gör när man slår upp ögonen i varje fall, smekte hans rygg och kröp nära, vilken bra start på dagen!


klev upp för ett tag sen och diskade sen hoppade i duschen.. lina och fredrik kom precis hit igen och livar upp stämningen, mina små sugarplums :) aningen trist är det att jag ska åka hem nu i helgen.. men är ju tvungen, och jag får göra det bästa av situationen där hemma :) har ju rätt mycket att göra så, ja.. kanske händer att lina kidnappar mig tillbaka hit på söndag, återstår att se :)


för övrigt så tänkte jag städa, umgås med mamma och keke och träna ikväll.. ohua vad det låter tufft! men det är något som måste göras så jag har inte något att sjäv säga till om.. kanske att man åker in till timrå också på kvällskvisten.. eller kanske om emil vill ses, det skulle vara riktigt kul! men jag tippar på att det ändå slutar med träning sen utgång, haha! tänkte även på om jag skulle stappla bort till pappa och sova där så jag är redo inför morgondagen.. det visar sig i slutändan :)


sophie

vill bara säga förlåt till dig, om du tror att det är så.. men innerst inne så vet du att jag aldrig skulle göra så mot dig min älskade.. och det är ledsamt att du ens nämner det! det är liksom en nystart på mitt liv just nu och unna mig lite lycka bara, jag överger inte dig för det! du är det bästa i livet och utan dig skulle jag inte klara något! vet att du ställt upp till tusen för mig när det gäller v, familj och skola och jag kan aldrig tacka dig nog.. jag vill alltid ha dig i min närhet men du vet att jag inte klarar av att vara på hemmaplan.. vi måste lära oss att prata, det blev fel igår, jag vet.. men vi ser olika på saker och ting och sen det första du sa i luren tog lite hårt på mig, det var allt.. jag älskar dig, är för lite min vän!

Ovido - Quiz & Flashcards