Direktlänk till inlägg 15 april 2010

kort..

Av carolina - 15 april 2010 11:55

nu är det på allvar, liten har verkligen blivit stor! han går nu dit han vill istället för att krypa, och oj vad han har ökat i fart på bara några få dagar. igår flyttade jag in alla hans leksaker till hans eget rum så snart så lär han nog hålla till där inne istället för i vardagsrummet. ska ordna lite mer senare idag men först ska vi ut på en promenad när han vaknat från fmvilan. sen ska vi in på birsta och köpa en tidig ettårs present från mormor och pelle för pengarna vi fick häromdagen.


om det inte blir så att jag träffar varken lina eller sophie senare så ska jag ge mig ut och springa lite, zion får vara hos mormor så länge. känner att jag behöver röra på mig mer. när zion börjat på dagis så blir det nog gym också då det finns mer tid. fast jag har ju faktsikt fått fina muskler i armarna efter att jag burit runt på knasen i snart 1 år, haha men det räcker inte att bara vara lite mer starkare i armarna.

ska nu börja göra ordning lite lunch åt mig och zion.


inte så otippat när det gäller dig faktiskt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards