Direktlänk till inlägg 1 maj 2008

valborg..

Av carolina - 1 maj 2008 22:14

oj, blev en kort kväll för mig igår kan jag ju säga er.. drack lite för mycket på kort tid, så det slutade i att jag hamnade i säng vid 10 tiden, inte så lyckat! ett litet tag efter hade jon kommit och lagt sig också så det blev tidig kväll för båda, men bra var väl det också eftersom vi flyttat grejer idag :) fast det var jäklans synd att det slutade som det gjorde för mig precis när det började bli roligt för sandra och hennes tjejkompisar kom.. nå, ja det kommer fler tåg :)


varit riktigt bakis idag, och mer än jobbigt har det varit.. jons morsa skrattade ju lagomt gott iallafall, haha! var så illa att jag fick ringa till mamma och be henne hämta mig i bergsjö, för jag skulle inte klara av att sitta i en buss så länge, hah! hämtade allt jag glömt hos ludde inatt, hade tydligen stapplat hem utan skor och allt.. ja jag säger då det! haha väl när mamma hämtat mig och då vi kom hem till timrå så sprang vi in på ica och handlade en massa grejer till mig, köks saker osv.. träffade på jons syster maria och hon meddelade mig glatt om att jag ska få 800 kronor av dom, för ingenting liksom men det blev jag så glad för så :) ..sen hem och börja packa, fått ner minsta lilla pryl i kartonger nu.. men hur det kunde bli så jäklans mycket förstår jag inte? typ 5 stora kartonger, 8 stora säckar och 10 smålåder.. och plus det som pappa, therese, farmor och farfar har med sig imorgon haha! jon kommer få en chock när vi kommer med släpet och fullpackade bilar!


ska ta och duscha av mig nu sen slänga mig i soffan med mamma och se på tv :) hon ska åka och köpa målarfärg imorgon och lite mer stuffs till mig, så snällt :) ska upp tidigt och frakta grejerna imorgon sen direkt på jobbet så det blir en tidig kväll! ha det så gott kärt folk!


min nya adress:

aspvägen 5b

820 70 bergsjö


jag älskar dig jon rahman!

 
 
wikke

wikke

3 maj 2008 16:36

Lycka till med lägenheten!

http://wikke.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards