Alla inlägg under juli 2007

Av carolina - 29 juli 2007 16:26

nu var det en väldans tid sen jag skrev. har hänt så mycket men ändå så lite. njuter bara att ledigheten från skolan. varit mycket och mest med sophie och victor. erika har varit här och hälsat på vilket var sjukt roligt! körkortet går inte framåt just nu men nästa vecka börjar jag med en massa körningar och ska slå mig i skallen på att fixa det lite snabbt nu.

jag och victor var hos pappa i stugan för några dagar sen, jätte skönt och kul! ska försöka ta mig ner till syrran någe också, saknar henne, ronja och johan som ett sviin! i fredags var jag med sophie och hennes moster och mamma på krogen, kulkul att få träffa moster hennes! :)

näe jag har fan för ont i skallen för det här, ska lägga mig i sängen tror jag och sakna älskling lite och mycket!..

jag älskar dig victor, du och jag.

Ovido - Quiz & Flashcards