Alla inlägg under juli 2009

<3

Av carolina - 27 juli 2009 16:06

hur stavar man till lycka?

f-a-m-i-l-j

Av carolina - 25 juli 2009 23:19

idag har vi varit i sundsvall, alnö, spikarna på middag, farmor bjöd oss allihopa i närmaste släkten. hon har nämligen sålt sin lilla bil och det kanske var en liten tröstmiddag hehe. nå, dyrt så in i sjutton var det, stackarn. men det var iallafall hur trevligt som helst! mysigt ställe, familjen och god mat kan inte bli bättre. tack farmor!! zion hoppade från famn till famn men var lite tjurig eftersom han kräktes upp sin mat hela tiden, men det gick bra ändå.


köpte nya skor idag, eftersom mina andra gick sönder efter all vandring på furuvik. var också och hälsade på magen, lina löf, goseknöl. saknar min mage nu när jag såg hennes och man är ju sugen på en till liten knodd må jag säga och inte ljuga, men det får bestämt vänta ett tag. 


har nästan nyss kommit hem och jon har pysslat lite med ljudet i bilen men bestämde sig för att fortsätta imorgon eftersom myggorna var så elaka. ska hoppa i säng nu med lille älsklingen och natta efter en lång men mysig dag.


flytt snart, längtar så!

Av carolina - 21 juli 2009 23:36

nu har det gått så där galet lång tid sen senast igen, fast än jag lovat mig själv att blogga oftare eftersom jag mår bra av det. jo, men bra mår jag ju ändå.. men det är roligt, ja alla som bloggar förstår.


mamma livet är så underbart, går inte att förklara. min unge är så snäll jämt att jag inte kan tro att han kommer från mig alltså. men heltidsjobb, jo det kan man verkligen säga. inte ensam en sekund och det är knappt så att man hinner gå och babba. men jag ska inte klaga för jag tycker inte alls att det är jobbigt eller tråkigt alls! så glad att jag fick chansen att få uppleva detta i unga år, um så vuxet det lät.. men jag menar då man fortfarande har orken i kroppen.. vissa äldre tror jag inte skulle klara det lika bra alltid.


mycket har hänt sedan sist så det är för mycket att dra upp. packat för fullt, mamma var här och hjälpte mig senast idag och det var verkligen guld värt! på torsdag åker vi till furuvik med sara, johan och ronja. zions första lilla utflykt, eller vad man ska kalla det.


och annars.. så känner jag verkligen hur jag har slängt mig in i mammalivet och på vägen har jag gått och blivit gamal psykiskt. största hobbysarna är numera auktioner, loppis och pussel.. skratta ni. det gör jag med, haha!

Av carolina - 8 juli 2009 14:28

hoppas på bilbingo idag med mina flickor! men har ingen mjölk i frysen... får åka hem och pumpa fulla muggar nu.


zion bara bråkar med tummen hela tiden, och vips så far handen upp och bort och då blir han lite grinig, men hittar snabbt tillbaka till munnen och då blir han glad som tusan, men han lyckas inte alltid riktigt att få in själva tummen, och då han lyckas så är mamma där och drar bort och då blir man ännu mer arg! han är så go!


måste kila på momangen! peace.

Av carolina - 6 juli 2009 15:07

oj, här har det hänt mycket på senare dar..

allt går fortarande prima, vår lille har börjat visa mer och mer av sitt vackra leende! det förgyller ett helt liv, han är det bästa som finns! älskar dig!


är just nu uppe hos mamma, fortfarande.. varit djurvakt under helgen då dom själv tillbringat sin tid nere i huvudstaden och shoppat loss och bott flott. igår var vi ut till tranviken, hade visst glömt hur faslans långt det var.. men målet nådde vi tillslut för lite gott och sällskap! idag skrev vi på kontraktet på lägenheten, äntligen! snart hemma!


nu har lillen gjort i brallan, måste kila.

Ovido - Quiz & Flashcards