Alla inlägg den 3 november 2007

Av carolina - 3 november 2007 13:15

nyvaken å lite frusen men happy as hell, det är massa snö ute! hua vad jag har längtat! så snart ska vi vell resa på våra feta asses å åka iväg å köpa nån fina blomma sen hem till mig å göra mig/oss klar för färd ut till söråker på fest för min älskade farmor! undra vad det blir för clothes, hmm.. måste ju nästan ha någe fint å gulligt bara för att det är hela släkten jag ska umgås med hela kvällen, hehe.. aja, kom på nu ja skulle ringa safina igår också men hmm.. glömde nog bort mig helt, sry paaaaaaaaaaaaal! får slå en pling later aligathaaaa.. update sen.. puss på dig då!


victor älskling <3 


dagens låt: alicia keys - no one
dagens dusch: inte hunnit med ännu
dagens kläder: tights å ett långt linne än så länge
dagens frisyr: utsläppt å vågigt, så fint
dagens smink: gårdagens kladd
dagens händelse: fan inte hunnit med än
dagens planer: överraskningsfest för farmor
dagens vill ha: Hmm, ingenting.. ? :)
dagens saknad: ninjaa
dagens tråkigaste: att victor sitter nördar tibia
dagens finaste: victor nyvaken å gosig
dagens måste: köpa blommor åt farmor
dagens dricka: vatten, nyttigt å bra
dagens köp: det blir blommor
dagens kärlek: victor vem annars?
dagens mående: trött, huvudvärk men glad 

Av carolina - 3 november 2007 00:48

snäll mina små tjejor är som blaaawgade lite åt mig förut! ..ja som sagt så var vi ju hos lina med typ, ska försöka rabbla upp alla hmm.. jonna, nadja, basti, lina, johanna, johanna, sandra, pato, josef, dennis, sandra, maja, frida, simon, fanny, paulina, riten, karla, sonja, danne, tobbe, karatekid, ida också tre tjejor till, hih.. tror de va alla iallafall, ber så mycket om ursäkt om jag glömt nån men jag kan ta en smäll imorgon! jaha anyway så drog vi med bussen in till stan, hann inte mer än sätta foten utanför bussen innan jag hoppade på en ny och for hem till victor.. nä, men allt sket sig, jag pallade inte mer.. dessutom var min kväll redan förstörd så jag ringde victor å frågade om jag skulle köpa med mig subway å komma hem till honom och så fick bli! gick själv i stan, helt hjälplös hoho vem som hellt hade kunnat gett sig på mig, så jag började storböla (?) å ringde till victor, igen, å hua.. 


sitter nu här lite halvfrusen å tuggar i mig min subwaymacka, det snöar också ju! fet cred till gud som gav mig lite lycka ikväll! puss på han! så nu ska jag stoppa i mig det sista, lägga mig ner, sätta på en bra kanal å bara smälta maten i lugn å ro.. sen hoppas på att få stormyza med min stora kärlek!

Ovido - Quiz & Flashcards