Direktlänk till inlägg 18 november 2007

Björn Rosenström

Av carolina - 18 november 2007 22:40

Carolina är fattig på internet just nu. Hon har nyss flyttat till lägenheten, hon kommer förmodligen få sitt internet den 1 december så stå ut :P

Just ja det är Carolina älskling som skriver, inte Victor utan SOPHIE =) Vilken ära! 


 Igår så drog jag Carolina och henne papi på parken för att kolla IN Björn Rosenström. Hade aldrig varit där förr men de va en massa folk, trodde de bara skulle vara gamlingar men icke. En liten besvikelse men aja de går de med! Carolinas pappa började med att bjuda på öl, gottans. alla Carolinas fans va där, tror hela byn va där :P   Vi rockade loss till Copy cats, ett cover band.  Även Carolinas pappa va på G och rockade loss så jag trodde nacken skulle gå av!   Sen va de bara att vänta på att björnan själv skulle starta. Jag & Carolina stod och pratade med Lina & Nadja och vem kommer inte förbi då, inget mindre än PINK LADY. Hahha. Henne kille får nog priset, bara man kollade på henne så fick man en blick, I KILL YOU. Som att hon vore någon Paris Hilton, men den bruden får nog äran att vara, Not wanted. När Björnan började så va det riktigt hålligång. Carolina, Macke, Hennes papi & jag ägde dansgolvet. Han höll på ca en timme, och inte en ända gång stod vi still. HELT GALET KUL!     Orkar inte berätta allt som hände, men de kankse Carolina lägger till sen.


Idag vaknade jag och Carolina hemma hos henne sega som fan. Hjälpte mamma lite med möblering, Carolina lekte Carola i tvättstugan sen gick vi till timrå i kylan för att köpa telefonkort och snus. FAN det går aldrig bussar i timrå, ville åka buss tillbaka men gick ingen så vi fick röra på fläsket tillbaka. Fan vad vi frös!         Nu pratar jag med Carolina i telen och hon myser med sin älskling, inte jag då utan Victor :P  


Måste bara säga, Carolina & Victor älskar varandra <3


Carolina du är en underbar vän, i just love you!


Have a nice life  / Sophie


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards