Direktlänk till inlägg 25 november 2007

hets

Av carolina - 25 november 2007 17:43

i fredags kom sara och johan hit, mucho kul! försökte få hem victor till mig för att han skulle få träffa dom också.. så ringde jag honom och tjatade men han la på, så kollade jag bakom mig efter några minuter så stog han där, haha qutie! var bara hemma hos mig och myste med film osv.. sis drog åt mitt hår men de e dags att ta ut de å köpa nya ringar..


igår drog vi på birsta å strosade omkring sen hittade jag en mobil som jag ville ha, ringde papi å han kom köpte den.. å senare köpte victor också en sån, hah snacka om att vi kommer strula ihop dom.. åkte te älsk å sen drog vi över till chricke å martina, dom hade lagat phett go mat, mummaaa.. kollade film, spela spel å kort.. phuuuuun! ville å skulle ju egentligen vara med flickorna igår men har inte kunnat ringa å ingen ringde mig heller ;(


sov iallafall hos victor inatt å sen klev vi upp tidigt å fick skjuts till mig för att säga hejdå till sara, johan å ronja.. skrev ett brev till jultomten från ronja också, haha sött! sen åkte vi till ikea vid två tiden å mötte upp sophie, har gått omkring där tills nu typ, helt slutt!! christoffer, evelina, daniel och mattias var där, idolerna azåå.. DANIEL<3 känner mig som en liten fjorsk men allvarligt så är han bäst av alla, fattar inte hur han kunde åka ur?? ;s


nu ska vi hem till mig om ett litet litet tag, sen ska vi sola å sen vet jag typ inte? hem å sova kantje (?) vore phett schhöönt! förlåt safiniiii, om du sere här så får du boka in en dag i veckan för att leka med barbie med mig! har stressat igenom detta inlägg för att vi ska snabbt iväg nu, det finns mer att bjuda på men det är inget som jag varken orkar eller hinner skriva om just denna härliga eftermiddag! kort sagt så har jag haft en king helg faktiskt! men jag får ta å säga förlåt till dom jag bokat in mig på..


JAG ÄLSKAR VICTOR!

å ni som säger att vi är ett falskt förhållande, puppa på er! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards