Alla inlägg under november 2007

Av carolina - 2 november 2007 01:38

dagen har vell inte varit så händelserik, blev så att vi låg å slöade oss bara det har ju också med att göra att jag blivit pangpoff dö sjuk idag.. vi pratade om att gå på hockeyn också, men det blev ju nerlagt eftersom jag gnölade å stånkade för jag mådde så dåligt! -hemma kväll ftw. drog iväg på maxi för vi skulle handla lite gotta för kvällen, men, 1 det gick bara att ta ut 500 lappar, 2 mitt kort ville inte funka så.. vi åkte hem till mig berädd för filmtime, men utan godis? -_- ringde hit totte, vi ville så jätte gärna se 1408, ivriga för att få se den.. men det slutade i en massa gnäll å shit, så jävla dålig film! sämsta jag sett, men såklart det är vell en svensk som gjort den? -inte så konstigt då! så jävla ovärt att se den, blä!


min säng brakade förut också då totte rörde lite på sig, hihi.. så vi fick ta bort stångarna å ställa ner den på golvet, men det blev fan mysigare så! så nu ska jag strax se shrek 3 som jag lånat av totte å jag ska bannemig tvinga wikke å se den med mig också!


jag har nu varit oerhört snäll mot victor i två hela dagar, han har fått spelat tibia!  -ostört! jag luktar unk! jaja nu ska jag surpla i mig en festis å fortsätta skratta åt att papperet är slut på toa å wikke har inget att torka sketan med, ska nog vänta någon minut för att jävlas! :) 

hurrayy, 1 år å 9 månader! <3 

Av carolina - 1 november 2007 03:17

idag, den 1a är det 1 år och 9 månader mellan mig och min älskade.. hua så glad jag är just nu! jag hoppas att lyckan står kvar! jag älskar dig min fina älskling! hoppas på att kunna hitta på något myzziiiikt idag, mer än att sova? haha.. nu väntar jag bara på att han ska komma å krypa ner brevid mig, jag har unt i mitt huvud, buhäää hoppas han lindrar den... lägger som vanligt en tråkig list, när jag har tråkigt, ja som sagt.. säkert ingen som läser eftersom det bara är onödigt vetande, men för dom som själva har tråkigt kan det vara kul! tyst! gnaiit dawgsiiizz! 

  

pratar du fortfarande med den personen du kysste senast?
ja, o lycklig är jag för det

har du sett din bästa vän gråta?
ja hua :(

vad åt du senast?
toats! namnam =D

har du fått någon komplimang idag?
ja det har jag ;$

har du däckat/spytt för att du har druckit?
ja ish..

skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
dom är farliga?

har du sett din bästa vän naken?
ja x)

Vem ringde dig senast?
mamma =D

vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
haha fnizz! hälsa. jarå den funkar=) aså jag skäms fortfarande sen i helgen >.<

vad är det första du gör på morgonen när du vaknar?
öppnar ögonen?

gillar du någon just nu?
nej, jag älskar någon

ogillar du någon just nu?
mycket möjligt

har du gjort något du ångrat den senaste månaden?
ja, tyvärr

har du kysst någon den senaste månaden?
ja gottgott =D

har du haft sex den senaste månaden?
hihi, ja?

har du haft sex med mer än tio personer?
....

har du träffat någon IRL som du träffat på internet?
jovars ^^

är du kär i någon just nu?
upp över molnen

är du nöjd med ditt utseénde?
gash, hyffsat.. kan bli mer

är du osäker på dig själv?
ibland?

är du en bra kompis?
är jag de?

gillar du skolan?
typ inte..

saknar du någon just nu?
ja victor, trotts att han är 1 meter ifrån mig

vad gör du just nu?
svarar på dumma frågor å väntar på att victor ska krypa ner

Ovido - Quiz & Flashcards