Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av carolina - 2 augusti 2007 16:27

idag (eller igår, klockan är ju över 12) är det 1 och ett halvt år mellan mig och älsklingen och det känns wooonderbart! vi har inte gjort någe speciellt, utan bara varit men det har varit underbart ändå med bara känslan av att vi varit tillsammans så länge. det är egentligen ett under att vi fortfarande är tillsammans, men vi är starka och har otroliga känslor för varandra så det håller.

har varit barnvakt idag åt anton och käkat pizza och varit och badat, sen pantat 606 burkar åt morsan som bara ville bli av med dom efter en herrans tid i garaget, till och med dammiga! köpte lite gotta och slingmedel till mitt gräsliga hår, sen hem till victor för att träffa mami som varit borta många dagar. Victors syrra gjorde slingorna och det blev precis som jag ville ha det, samma som på krang då jag satt där med den där jävla hettan på huvudet och blev intervjuad på samma gång för att jag fyllde år, haha det var tider det. btw, varför var inte krang i år?! det är ju årets näst höjdpunkt ffs.

saknar sophie en väldans massa, hon ringde för ett tag sen och grattade på min och victors dag, och kom med idén att hon skulle vara våran, ja vad ska man säga.. hitta-på-att-göra-fixare imorgon, måste ju fira denna dagen med något iallafall det är ju en grejj som alla gör liksom så man flyter med. nåja ska snart hoppa i säng med min käraste och gosa lite, dock känns min kropp inte riktigt i bitar utan bara som ett oböjbart ben.. behöver lite massage och tänk om NÅN kunde göra det på mig. ^o) (hoppas nu på att victor läser detta, jatack)

hej o godafton fnattsar!
JAG ÄLSKAR SHABO!

Ovido - Quiz & Flashcards