Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av carolina - 22 augusti 2007 16:34

victor today, han klev upp vid 10 då vi ställt klockan men jag låg kvar och han hade frösökt väcka mig men jag skulle promt ligga kvar för jag var så trött. själv klev jag upp vid 12, och var då också gladare. skulle egentligen in till stan med sophie och frida och fika idag, men tyvärr klarar jag inte av att gå på stan när det är varmt ute, vill inte riskera att ligga på marken mitt inne i stan och se död ut och få folk att skratta. så jag blev hemma och åkte iväg med mamma med cadillacen till affärn och glassade, vi tänkte ha picknick men vi blev kvar hemma och spelade lite basket sen drog vi iväg till farsan och skulle hämta mina gamla fotbollsskor men hittade dom ingenstans, men vi kollade iallafall in början på det nya köket, dock lite konstigt känns det eftersom man har krupit, skuttat och gått igenom samma gamla fina kök ända sen man var bebis och nu blir det helförändrat. sen drog vi ner på faggafältet och lirade lite fotboll och lekte en liten go lek, satt man bollen skulle den andra klä av sig ett plagg, jo jag erkänner väl då att jag är ganska dålig på straffar och så. ;) låg kvar där ett tag i solen, då lite avskilt från dom som spelade match, hah. sen for vi hem och på vägen kom det ungefär 100 motorcyklar åkandes förbi, stannade och kollade på alla och det tog ju sin tid, riktigt fina! kom hem och la oss och kikade på tv ett tag och nyss for victor hem till sig, kollar på fotbollen nu och blir små irriterad. ska åka på ikea tomorrow och kolla på lite grejer samt träffa sophie gumman. var lite små sura på varandra idag men det gick fort över, för varken hon eller jag kan vara sur på varandra. MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL I FOTBOLLEN TILL SVERIGE!!!!! WOHOO. ska krypa ner i sängen och kolla klart på fotbollen sen giiiiiibba tvspel, sjuttons supernörd.

jag älskar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards