Direktlänk till inlägg 27 augusti 2007

skola!

Av carolina - 27 augusti 2007 11:42

första dagen i skolan, gick bra men det började med att jag och lina höll på att komma för sent, men det gick bra. fick schema och fick se planeringen över praktiken, fick riktigt soft ändå, börjar på söråker med lina i 4 veckor, sen två tallar servering och kök alltså 8 veckor, älskar ju att vara på två tallar. sen eon servering och kök, dock har dom sagt att det inte är så kul där, men jag måste ju få min egen uppfattning om stället, slutligen på söråker, där låter det som om det är kul! :D slipper iallafall bagarn och ikea, än så länge.. kommer bli nice med lina i klassen iallafall. inga problem att bekanta sig med alla classmates, är ju som en famlij. väldigt funny att kolla in alla ettagluttare iallafall. imorgon ska vi käka på eon med alla hrare, mums. i helgen ska jag till hassela och jobba i servering, superduper kul, tjänar sjutton så bra också. for till victor igårkväll och myste, började om ända från början att kolla på oc, vilket han inte gillade förut men det var ju för att man kan inte hoppa in i en serie bara, men efter första 4 avsnitten så var han fast, så ska dit ikväll också och kolla, om jag inte ska på slasakursen med eva, lina och frida. men blir nog victor, får ta träningen någon annan dag, dock inte salsa då, eller kanske jo.

har kommit på nu att jag ska flytta med mamma till sörberge till en 2'a, känns verkligen som om hon behöver mig. det blir nog bra, samt att vi kanske får bättre förhållande till varandra. fast det kan ju bli tvärtom också. nåja, ska på promenix med nova nu sen invänta anton och spela xbox med honom för mamma ska och fika med pia.

jag älskar dig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards