Direktlänk till inlägg 25 augusti 2007

allt på samma gång

Av carolina - 25 augusti 2007 11:41

varför händer allt just nu, innan skolan och allt? fan två av mina bästa vänner blir ovänner och mamma och pelle ska slytta isär och sälja våran fina villa. äh, orkar inte tänka på sånt.

igår var jag med frida och victor, låg och kollade på filmer och käkade pizza. sen for victor iväg ett tag med jens och när han kom hem med pesen igen så skjutsade jag hem frida, sen var vi helt själv med bara varanda och allt mys. tände ljus och kramades och såg på tv. vaknade vid nio imorse av att mamma kom in, pratade lite med henne sen var jag vaken en timme. victor fortsatte sova så det blev ju att jag föll med honom och somnade. vaknade vid halv ett kanske så har vi bara legat och glott på tv och myst vidare. han for hem för ett tag sen för att hans pappa hade fullt upp ikväll med att skjutsa massa kärringar, hah! ska åka och få lite bränna på slökroppen, så man är lite fräsh till skolan och inte bländar hela klassen första dagen. måste nämna att jag saknar sophie.

jag älskar dig gubben

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards