Direktlänk till inlägg 28 augusti 2007

secret wish

Av carolina - 28 augusti 2007 11:44

ligger här i sängen med typ världens goaste katt som snuttar efter min tröja och blöter ner mig, hon är förkyld och behöver kärlek av matte. slutade skolan för några timmar sen, var bara och käkade på eon. det är nog för att jag proppade i mig en massa såna där nuggets som jag har så ont i magen nu, fast det är egentligen linas fel för hon la på fler än jag ville ha och jag kände mig tvungen att äta upp allt för jag vet hur jobbigt det är när folk lämnar på tallrikarna och det är jag som ska plocka allt. har tråkigt och väntar på att victor ska komma hem så jag kan få prata med honom men han är väl fortfarande på skolan och uggla sunder med sina proppiga classmates, i hopp om att få datorerna, men jag tippar på ett nej!. hade hr mästerskap idag, resultatet får vi se imorgon, och vi vinner faktiskt en potatiskskalare om vi har flest rätt, snacka om inte värt mödan, och jag fick faktiskt ont i skallen av att klura på frågorna. fick med några maskar från förstagluttarna som inte kunde någonting och ville tydligen inte vinna en potatoskaler heller.

btw, dom ringde från halebop nyss och jag har ju haft skit mycket problem att byta tillbaka från parlino till halebop så jag skulle få 200 i cash på mobilen och gratis sms i en månad, plus att dom skulle fixa med flytten och allt, så allt jag behöver göra är att luta mig tillbaka och göra ingenting och vänta på pengarna.. det sitter ju fan inte fel med att själv kunna spara på pengarna och kanske köpa sig något nyttigare. måste ju på stan också, måste ha nya byxor och nån t, fast har ju knappt tid för det, inte för att jag har något planerat alls, men det lockar inte att gå på stan i flera timmar bara. så otroligt booring.

såg nyss på grind också, asbra film och värt att se verkligen! heta grejer dom gör iallafall. det var en sån där film som jag bara vill kunna fortsätta se, att den ska hålla på i flera timmar så att man kunde få se vad som händer efter slutet. en aning jobbigt med såna filmer, då man bara får sitta och hoppas på att dom ska göra en tvåa, men det tror jag knappast med den här filmen ändå. men, se den!

ge mig snö, förstår ni hur underbar det skulle vara nu. skippa hösten och gå direkt till vinter! skulle va riktigt jävla soft, göttgöttgöttgött.

jag älskar dig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards