Direktlänk till inlägg 30 augusti 2007

helskön dag

Av carolina - 30 augusti 2007 11:46

Sov hos victor inatt, gött de. förfrös fingrarna när jag åkte hemifrån han imorse då det bara var 6 grader ute, brr. hade bara slö lektioner idag på skolan,chills. åkte till timrå och övningskörde, fick köra i stan och på motorvägen, undra om jag var någe skrajj då. -jo! sen hade vi lektion utan lärare så vi lekte mest men lyckades sätta oss ner och läsa tillslut och det var phet timing för snopphasse kom precis och vi såg ut som små änglar när vi satt där och läste papperet vi fått, goodies. sen lekte jag inte nudda golvet och hoppade på bänkarna för att jag skulle vässa pennan på lärarens bänk längst fram och jag satt näst längst bak, så skulle jag hoppa tillbaka då drog macke bort borden för mig så det blev ännu längre att hoppa så han skulle ta emot mig om jag ramlade, gruvade mig ett bra tag sen hoppade jag och så skrek peder precis "NEEEJ!" fick ena foten på bordet och ena for ner så det var tur markus tog emot mig annars hade jag brutit både ben och puppa. allt på film också, hah. låg också och jäste sönder ett tag med tjejerna i ett rum och hade allmänt kul. sen kom sophie och satte sig prata med oss när lektionerna var slut, hade apkul. for hem till mig och gjorde typ ingenting men allt var ändå så kul. gick ut med hunden och sophie kissade ute i det fria så trodde vi att nova bara skulle nosa på kisset men hon bokstavligen s l u r p a d e upp en sked med kiss, haha!! proppad hund och spyfärdiga kvinnor i skogen! -jojO! sen skulle vi hoppa hopprep med kopplet men det gick inte så bra för efter ett hopp attackerade nova mig för hon trodde jag skulle busa med henne, men lyckades hoppa 3 gånger tillslut, efter många om och men. så nu sitter vi här och har kollat på sims musikvideos med olika artister, kool!

var och kollade på lägenheten förut, den var väl fresh men inget ställe jag vill bo på precis, men det blir bara tillfälligt ändå. har fått pengar nu också, så i veckan blir det shopping, om jag pallar såklart. lär ju bli jag, sophie, emelie, frida, magda och lina, det blir phett bra! sen ta en fika och snacka massa girlytalk sen spela biljard later, ASBRA! jag längtar efter en heldag med tjejer, behövs helt klart! just nu längtar jag absolut inte till helgen, vill på josefs 18 årsfest och kunna fira honom och sen min och victors 1 år och 7 månaders dag, OCH vara med SOPHIE! ♥ ....men ska ju jobba häcken av mig i över 12 timmar, men allt är så jävla oplanerat, men jaja, har inte så många andra val än att åka. nu ska vi rompe sönder.

jag älskar dig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards