Alla inlägg den 12 december 2008

Av carolina - 12 december 2008 15:19

bara för att jag sa igår att jag sett en enda polis i bergsjö under hela tiden jag bott här, såklart så efter att jag varit och sladdat runt lite, åkte och parkerat, gått upp till tommy så kikar jag ut genom fönstret och vipps så åker en polis förbi, haha men det gör mig ju ingenting men bara det att jag sa det var lite roligt.


nå, jon försov sig imorse, kändes som planerat. jo, så jag fick också kliva upp då och skjutsa honom, inte så roligt att köra i det här vädret, dessutom funkade ju fläkten kasst så såg knappt något.


när jag kom hem igen så gick jag bort till lina, fick fika och senare lunch också. nyss kommit till jobbet, ska laga lite mat snart men först tända ljus och he på musik och sätta mig med korsord. annars inte så mycket.

en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards