Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av carolina - 31 augusti 2009 14:41

hua min lilla bebis blev sjuk i förra veckan, fick en allergisk reaktion på någonting, antagligen komjölk.. blev alldeles uppsvullen, röd och prickig så vi for in i världens panik till vårdcentralen och dom där dumpuckona gjorde inte ett tjota, gav honom lite medicin som dom stog och jämnförde med en vuxen hur stor dos han skulle få, kändes inte så tryggt. dom sa att det inte var några problem att åka hem men vi bad om en remiss till akuten och in for vi fort som attan.. väl där så hade rodnaden och det mesta lagt sig men en stor mängd kräka kom upp på både mig, jon och doktorn, stackars liten! vi fick ligga kvar på sjukhuset en natt för observation eftersom det när som helst kunde slå tillbaka igen. jag kunde inte sova utan satt flera timmar och bara kollade på magen om han andades.. så rädd och orolig har jag aldrig varit. dagen efter fick han ett stick i foten och sen fick vi åka hem, kändes skönt men lite läskigt! han blev en känd liten bebis på avdelningen iallafall, med sitt fina leende mot personalen, han sa aldrig ifrån heller, han kan inte ha känt så mycket av vad som hände min lilla prins.


idag är en väldigt trist dag.. 1 år sen, tänker på dig väldigt mycket. vi saknar dig så otroligt.. önskar du var här och levde med oss och fick se vår lilla krake för jag har nog hört hur mycket du gillade små bebisar och barn :') hoppas du vilar i frid fina fredrik. <3

Ovido - Quiz & Flashcards