Alla inlägg den 21 november 2006

mys

Av carolina - 21 november 2006 15:04

Försökte i morse att få tag i praktikplatsen för att säga att jag var sjuk, men var upptaget i två timmar sen fick jag sova kanske en timme och sen ringde Victor och frågade om jag kunde komma till ikea och möta honom för att köpa klockan. Jo, åkte iväg med bussen och han hoppade på redan i Timrå. Köpte klockan sen fick jag såna där en kroners tuggummin av Victor. Traskade hela vägen hem till honom sen la vi oss i hans systers säng och han somnade gott men för mig var det inte lika lätt, inte sovit mycket iallafall men han ligger fortfarande kvar. Hungrig som fan, hann inte äta något innan jag skulle åka i morse. Känner bara för mys framför tv ikväll men Victor har träning. Jag ska iallafall se Ugly Betty och Greys Anthonomy (hur det nu stavas). Ska väl typ väcka Victor nu eller nått, har så tråkigt.

Jag älskar dig.♥

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards