Alla inlägg den 25 november 2006

Av carolina - 25 november 2006 15:19

Fick mig lite sömn inatt iallafall, men efter mycket tänkande på Victor. Saknaden är stor! Frida ringde och väckte mig halv tolv eller nått sånt i morse, hade velat sovit längre men var nog lika bra att kliva upp ändå. Sen ringde älskling och berättade om gruvan och så, skönt att höra rösten. Sen dess har jag bara legat och softa med tv och sutte vid datorn. Det blir nog Maja ikväll med alla, fest, kareoke och förhoppningsvis poker! ;>  Ska kila upp till mor snart och se vad hon har för sig. I veckan kommer nya brallorna röda cheap monday, så hett ha. Längtar till kvällen! <3 fredut.

Victor alltid bästa

Av carolina - 25 november 2006 15:14

Det kommer att bli en tråkig natt, victor är 90 mil ifrån mig och jag ska få hoppa ner i en kall säng han inte värmt upp en plats åt mig. hua. Var på ib förut med Maja, Frida, Pontus, Alex, Fredrik, Simon och Rickard hände mycket skoj. Kollade på idol och spelade kort och bara hade en massa kul. Ska antingen bowla eller gå på laserhallen imorgon några stycken och ha jävlligt kul. Kommer såklart att sakna att Victor inte är med men får roa på ändå, såklart med Maja och Frida vad annars? :> Ska hopp i säng och kolla på tv ett tag och kommer förmodligen inte lyckas somna förän långt in på natten men jag har ju lillen bredvid mig som myser. Godnatt.

Jag älskar och saknar Victor! ♥

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards