Alla inlägg den 1 februari 2007

Av carolina - 1 februari 2007 15:29

Orkade egentligen inte praktiken idag men efter andra gången jag blev väckt av sms så beslutade jag ändå att kliva upp, blev stress men hann med bussen, träffade Elin som jag inte sett på väldigt länge och skolan tycks gå bra för henne! Sen zeljko som hade klippt sig så sött, pratade om kärlek och jag är glad för hans skull! Gick bra på praktiken iallafall. Vaktmästaren flirtade med mig tror jag. ;o Han ba;  "är det du som har kommit med det vackra vädret" sen sa han typ "nej men jag ska inte hålla på" också skämdes han och gick utan att säga hejdå eller ge en blick, haha! For direkt hem till Victor och sitter nu här efter att ha pratat lite med lillmami. Borde egentligen vara hemma med tanke på att jag har en kissmjau att ta hand om och som jag saknar redan. Hon somnade på min hand och med tassen på min kind inatt, så mysigt! Nu ska jag väl prata lite med Victor om hur dagen ser ut, det är ju trotts allt 1 år mellan oss, precis idag. Jag borde vara gladare... ;s

Ovido - Quiz & Flashcards